![]() |
Vera Dua springt racistische FDF ter hulp.
Citaat:
|
Onze Groen!-voorzitster laat zich weer eens van haar meest rechts-reactionaire kant zien.
Arrogante bourgeoisie die met hun decadente villa's de groene rand rond Brussel volbouwen. In ieder normaal land zouden ze de aartsvijand zijn van de groene beweging. Maar dit is natuurlijk België... Deze BMW-4X4-rijders die de broodnodige groene Vlaamse Rand rond Brussel volbouwen, zijn in dit land ineens de bondgenoten van de zelfverklaarde groenen. Dan mag je nog zo vervuilend zijn, je moet gewoon Frans praten, en je krijgt direct de steun van de pseudo-groentjes. |
Wat had u van Groen anders verwacht?
|
Mooi artikel in DS van dit weekend van de hand van iemand van Groen. De B.U.B. treedt die man volmondig bij. Leterme heeft overdreven en volhardt in de boosheid.
Dit was nationalisme van z'n gemeenste soort in de stijl van Radio Mille Collines en de beulen van ex-Joegoslavië. |
Citaat:
En ik blijf mijn vraag naar u herhalen, "eerwaarde voorzitter", de vinger op de wonde leggen mag dus niet? |
Citaat:
|
Citaat:
Vera Dua is nog altijd een vrouw. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg niet dat de Vlaams-nationalisten het zo ver willen drijven, maar toestanden zoals in ex-Joegoslavië zijn niet uitgesloten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hans: "Een watte?"
... |
Citaat:
Dan krijg je pas een probleem zoals in Joegoslavië. De boel is daar ook gesplitst uiteindelijk. Wat heb je dan liever, staatshervorming of wachten tot de bom barst? Splitsing is niet de ziekte, de remedie. |
Citaat:
|
En zeggen dat ik ooit nog getwijfeld heb om op Groen! te stemmen...:oops: No more!
|
Je wist toen toch ook al dat Groen een van de ferventste, Belgicistische en anti-Vlaamse partijen is?
|
Ik ben wel te vinden voor het groene gedachtengoed...behalve hun Belgie-standpunt dan. Als ze zo belgicistisch blijven zal ik er dan ook NOOIT op stemmen, wees gerust.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be