![]() |
Citaat:
|
Die speurders hebben niks hard bewijs om hem aan te klagen.
Dat gras aan zijn broek, en dan? De dag ervoor toevallig op dat zelfde grasveld gelopen. Wie gaat bewijzen dat het niet waar is. Die vezels aan zijn kleren? Die vrijdag toevallig die kinderen gepasseerd zoals hierboven beschreven. Van dergelijke bewijzen maakt elke advocaat brandhout. |
Zij mag niet tussen komen! scheiding der machten, remember?
|
Citaat:
|
Citaat:
Jammer genoeg heeft hij, buiten zijn verleden ook nog een aantal harde aanwijzigingen....en zijn 'vergeetachtigheid' tegen. |
Citaat:
Ik weet nie goe wat voor idioot ge moet zijn als psychiater om Abdallah ontoerekeningsvatbaar te verklaren :crazyeye: |
Los van deze feiten, voor wat hij al uitgestoken heeft en bewezen is, mocht hij al lang aan een boom hangen te zwaaien....
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar geldt de bezorgdheid niet de slachtoffers maar de daders. Zij moeten immers ooit weer op de maatschappij worden losgelaten, hé? |
Sorry eh, mer pedo's & andere sexuele roofdieren, zoiets knalt ge beter af
|
Citaat:
Of dat hij een radio in zijn cel krijgt, model "Patrick Haemers" ... ongelukken en zelfmoorden gebeuren hé, in gevangenissen, ... heel spijtig, natuurlijk, maar ja, ze moeten hem dan niet veroordelen, en hij kan ook geen kinders meer gaan verkrachten... |
Citaat:
ik denk dat ze dan ook geen DNA, of vezels gaan vinden... laat staan getuigen... |
"Lantjes for President"
'k zou er korte metten mee maken maar ze zouden me waarschijnlijk snel in een beekske vinden met een loden balletje in de brains.... |
Zwart op wit, met onomstotelijk bewijslast. Als daaraan voldaan is moeten pedo's, (roof)moordenaars en dergelijke geen tweede kans meer krijgen, het recedivisme bewijst het.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pfft, ze hebben inderdaad geen harde bewijzen en nu komen ze af met kledingsvezels! Let op mijn woorden: na de verkiezingen komt die kerel vrij + een riante schadevergoeding omdat hij zo lang "onschuldig" is vastgehouden!
|
Een mens zou bijna denken dat de Vlaamse roots van onze minister van justitie in Morkhoven lagen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be