![]() |
De recente enquete van politics.be
Velen die dit forum bezoeken of bezochten zijn kortgeleden gevraagd mee te doen aan een equete, welke in samenwerking van de Universiteit werd georganiseerd.
Ook ik begon aan de vragenlijst en naarmate de pagina's vorderde werd mijn ergernis groter. Allereerst de multiple choise vragen. Het was alsof ik werd teruggezet in de tweede klas lagere school. Zo simpelen en kinderlijk was het geheel dat ik nog minder respect kreeg voor de politiek dan ik al had. Natuurlijk is het multiple choise, want niemand heeft nog tijd om zulksoortige enquetes aandachtig door te emen. Het is machinale arbeid verworden. Dan kon men zowaar nog een prijs verdienen als men in de roos schoot met de opvattingen van de Universiteit? Jammer, jammer. Het enige wat deze enquete kan veroorzaken is een nog grotere afstand tussen het volk en de politiek. Iedereen weet immers dat het de leugen in optima forma is die ons regeert! Ik ben heel benieuwd hoe anderen een en ander hebben ervaren. Siegfried Bok |
Citaat:
|
Citaat:
Op uw uitlating kan ik dan ook maar op één manier reageren: hoor ik daar een kameel pissen? |
Citaat:
|
*kijkt rond*
enquête? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De enquête vulde ik plichtbeswust in, ik zie alleen de relevantie er niet van in. Het stikt hier van Blokkers die hun dogma's aan anderen willen opleggen. Mond open en slikken, wie het er niet eens mee is wordt voor linkse rat en het vuil der straat verweten. :roll:
Uit deze peiling kan slechts één concusie worden getrokken: onze samenleving raakt meer en meer onleefbaar door de toespitsende verzuring, haat en onverdraagzaamheid. Zal die conclusie getrokken worden, ik betwijfel het sterk... ? |
Citaat:
Manman, 't zijn me nogal kerels. :lol: Citaat:
Uit een onaffe peiling i.v.m. forumgebruik zo een straffe conclusies trekken, daar hebben ze op de unief niet van terug. ;-) |
Citaat:
In het parlement hebben onze politici toch ook maar drie stemopties:
|
Men spreekt altijd dat links-rechts niet meer van toepassing is in onze maatschappij.
Eén van de eerste vragen in deze enquete is waar je jezelf op de links-rechts-lijn bevindt. :-) |
De vragen zijn helaas niet altijd even "simpel". Er zit zelfs een vraag in met een dubbele negatie. Dat is altijd toch eventjes verwarrend, ook voor de oplettende lezer. Wie het niet merkt antwoordt het tegenovergestelde dan wat men in feite bedoelt. Foei unief.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In het eerste jaar POL en SOC (politieke en sociale wetenschappen) aan de Antwerpse universiteit, leer je voor welke doelgroep je een enquète moet maken: de 12jarige idioot. Dat is kwestie dat iedereen het zou begrijpen.
|
Citaat:
"Choice" is met een 'c' :) niks persoonlijks verder ;) De rest laat ik maar zitten ;) Ik heb de vragenlijst overigens ook gekregen, maar niet ingevuld. Ik was bang dat ik als Nederlander de uitslag verkeerd zou beïnvloeden. |
Citaat:
Maarten |
Wanneer zijn die resultaten er eigenlijk?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be