Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Flauwste gebeurtenis (https://forum.politics.be/showthread.php?t=57115)

Lof der Zotheid 28 augustus 2006 14:40

Flauwste gebeurtenis

Wat is het flauwste, onnozelste, idiootste of gewoonweg stomste dat u ooit is overkomen?

Nick_ 28 augustus 2006 14:41

Ik ben ooit es op mn savatten naar school geweest. Had het maar door toen ik op de speelkoer stond en de rare blikken zag. :oops:

TRAUMA!

Lof der Zotheid 28 augustus 2006 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502 (Bericht 1929079)
Ik ben ooit es op mn savatten naar school geweest. Had het maar door toen ik op de speelkoer stond en de rare blikken zag. :oops:

TRAUMA!

;-) :lol: :lol: :lol: :lol: ;-)

Geertje 28 augustus 2006 14:43

Ik kwam ooit met de trein terug van mijn werk en vond mijn auto niet meer op de parking van het station.

Bleek achteraf, dat ik 's morgens per auto naar het werk was gereden en per abuis teruggekeerd met de trein. :oops:

Duvelke 28 augustus 2006 14:45

ik heb ooit eens een dag gewerkt :shock:

Lof der Zotheid 28 augustus 2006 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 1929088)
Ik kwam ooit met de trein terug van mijn werk en vond mijn auto niet meer op de parking van het station.

Bleek achteraf, dat ik 's morgens per auto naar het werk was gereden en per abuis teruggekeerd met de trein. :oops:

En hoe en wanneer hebt ge uw auto dan teruggehaald?

Lof der Zotheid 28 augustus 2006 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 1929103)
ik heb ooit eens een dag gewerkt :shock:

Dat was inderdaad stom van u...

Duvelke 28 augustus 2006 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus (Bericht 1929104)

wrs de volgende dag met de trein opgaan en met de auto afgaan van het werk e ;-)

job 28 augustus 2006 14:46

Citaat:

TRAUMA!

Wat zijn dat ?

Geertje 28 augustus 2006 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus (Bericht 1929104)

Mijn broer heeft mij een lift gegeven naar huis toe en de dag nadien ben ik met de trein naar het werk gegaan en dan maar wijselijk met de auto afgekomen.:?

Lof der Zotheid 28 augustus 2006 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke (Bericht 1929109)
wrs de volgende dag met de trein opgaan en met de auto afgaan van het werk e ;-)

Dat dacht ik ook al, maar ik was gewoon nieuwsgierig:oops: ...

Jaani_Dushman 28 augustus 2006 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door job (Bericht 1929111)
Wat zijn dat ?

Pantoffels.

Geertje 28 augustus 2006 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 1929115)
Pantoffels.

... in de vorm van konijntjes ? :-)

job 28 augustus 2006 14:50

Ben ooit eens met twee verschillende schoenen naar een zakelijke afspraak gegaan. Tijdens de bespreking kreeg ik het in de mot. Ik schrok. Mijn zakenrelatie zag dat ik schrok en volgde mijn blik. En zag ook dat ik dus twee verschillende schoenen aan had. Met 'hey, zo'n identiek paar schoenen heb ik thuis nog in de schoenkast staan' hebben we wat afgelachen, en heb ik de deal positief afgesloten.

job 28 augustus 2006 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 1929115)
Pantoffels.

Ik had zo'n vermoeden... maar was niet zeker.:-)

Kim 28 augustus 2006 14:50

Ik kom redelijk vaak die stoten tegen, maar ik zal het gemakshalve op de laatste gebeurtenis houden.

Laatst ging ik naar Brussel en toen ik 's avonds naar huis wilde gaan (rond een uur of zeven), stapte ik zoals gewoonlijk op de trein richting Antwerpen-centraal. Wat ik echter niet had gezien, was de wissel tussen twee treinen. Ik was dus op een trein gestapt die stopte in Berchem en daarna rechtstreeks doorreed naar Roosendaal.

Nu goed, ik zit daar rustig op die trein, blijf rustig zitten in Berchem en heb de eerstvolgende vijf minuten niks in de gaten. Ook toen de trein een redelijk hoge snelheid begon te halen, had ik nog steeds niets opgemerkt.

Toen ik echter Heide-Kalmthout passeerde, waar ik redelijk vaak kom in de zomer, besefte ik plotseling dat ik volop naar Nederland aan het sporen was ipv naar Antwerpen Centraal.

Ik had toen geluk een sympathieke conducteur tegen te komen die mijn kaartje Brussel - Antwerpen centraal geldig verklaarde voor een reis van Roosendaal naar Antwerpen centraal.

Nu goed, uiteindelijk was ik niet om 20u thuis maar om 23u. :-D

Geertje 28 augustus 2006 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1929134)
Ik kom redelijk vaak die stoten tegen, maar ik zal het gemakshalve op de laatste gebeurtenis houden.

Laatst ging ik naar Brussel en toen ik 's avonds naar huis wilde gaan (rond een uur of zeven), stapte ik zoals gewoonlijk op de trein richting Antwerpen-centraal. Wat ik echter niet had gezien, was de wissel tussen twee treinen. Ik was dus op een trein gestapt die stopte in Berchem en daarna rechtstreeks doorreed naar Roosendaal.

Nu goed, ik zit daar rustig op die trein, blijf rustig zitten in Berchem en heb de eerstvolgende vijf minuten niks in de gaten. Ook toen de trein een redelijk hoge snelheid begon te halen, had ik nog steeds niets opgemerkt.

Toen ik echter Heide-Kalmthout passeerde, waar ik redelijk vaak kom in de zomer, besefte ik plotseling dat ik volop naar Nederland aan het sporen was ipv naar Antwerpen Centraal.

Ik had toen geluk een sympathieke conducteur tegen te komen die mijn kaartje Brussel - Antwerpen centraal geldig verklaarde voor een reis van Roosendaal naar Antwerpen centraal.

Nu goed, uiteindelijk was ik niet om 20u thuis maar om 23u. :-D

Meestal roepen de conducteurs heel luid : "haha, een verdwaalde reiziger", en zit je de gans de rit met een rode kop. :?

Kim 28 augustus 2006 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 1929144)
Meestal roepen de conducteurs heel luid : "haha, een verdwaalde reiziger", en zit je de gans de rit met een rode kop. :?

Dat was bij mij gelukkig niet het geval... :-)

Duvelke 28 augustus 2006 15:00

god zij dank

Jazeker 28 augustus 2006 15:02

Citaat:

TRAUMA!

Herkenning :oops:

Mijne speeltijd maar in de klas doorgebracht. :oops:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be