Zijne Heerlijkheid |
31 augustus 2006 19:59 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky
(Bericht 1935707)
En? Want sinds dit bericht ben ik ook serieus aan het twijfelen. Heb al overstapbon voor de Discovery-line aangevraagd.
Al enig nieuwe informatie ingewonnen?
|
Ja. Veel. En zoals dat wel vaker het geval is, heeft het er de keuze alleen maar moeilijker op gemaakt. Ik twijfel nog tussen dommel en edpnet.
Allez, ik heb ondertussen toch al besloten me niets aan te trekken van allerlei nieuwe technologieën (ADSL2+, VDSL,...) waar sommige providers mee uitpakken. Ik zit namelijk zo'n 4500 m van een centrale, wat te ver is om nog te kunnen genieten van betere prestaties ( klik). Bovendien is de snelheid van mijn verbinding niet direct m'n grootste zorg.
Citaat:
Ik moet trouwens zeggen dat Realroot ook de moeite is:
vaste IP
100 gieg per maand
4 MBPS download
512 kbps upload
54.45 euro per maand (enig groot nadeel)
|
Vind ik te duur, vooral omdat ik niet direct van plan ben er 100 giga per maand door te jassen. :-)
Citaat:
Ik denk dat ik mij op EDPNET ga wagen.
|
Dommel- 4 Mbps download
- 256 Kbps upload
- dataverkeer: 50 GB/maand
- prijs: 32,95 euro/maand
Edpnet
- 6 Mbps download
- 640 Kbps upload
- dataverkeer: 20 GB/maand
- prijs: 29,95 euro/maand
20 GB lijkt weinig t.o.v. de 50 GB van dommel, maar elke GB extra kost bij edpnet 'slechts' 0,25 euro (nu kost me dat 1 fucking euro per GB, en nog in pakketjes van 5 GB), weliswaar met een bovengrens van 60 GB (wat meer dan genoeg is). Voor de dommel-prijs, kan ik dus gemakkelijk 30 giga downloaden. En edpnet is sneller.
Voor nieuwsgroepen is Dommel dan weer veel beter, naar verluidt.
Enfin, ik neig toch ook naar edpnet. Vooralsnog.
Citaat:
Jammer, want ik vond de naam Dommel wel toffer klinken. Een een e-mailadres @dommel.be is toch cooler dan @edpnet.be :-P
|
Echt hé. :-D
|