Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Eerlijk vraagje over B.U.B. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=57356)

duveltje382 29 augustus 2006 16:01

Eerlijk vraagje over B.U.B.

Wat zijn de verwachtingen van B.U.B. bij de volgende verkiezingen? Ik durf dat open in vraag stellen!!!!!

Tantist 29 augustus 2006 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1932869)
Wat zijn de verwachtingen van B.U.B. bij de volgende verkiezingen? Ik durf dat open in vraag stellen!!!!!

Een unitair Belgistan?

Jozef Ostyn 29 augustus 2006 16:04

Citaat:

Waarschijnlijk een volledige doorbraak, vermits het Vlaams-nationalisme op sterven ligt?

Tantist 29 augustus 2006 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 1932880)
Waarschijnlijk een volledige doorbraak, vermits het Vlaams-nationalisme op sterven ligt?

Of is men al tevreden als Belgian Personality Ruben Dolfijn Koudenthee hofnar mag gaan spelen door af en toe België unitair te roepen op de Brugse gemeenteraad? :twisted:

Patriot! 29 augustus 2006 16:07

Citaat:

Een mooi resultaat en hopelijk zelfs één of meer zetels in Brugge of Nijvel. Ook in de andere gemeenten hopen we op een mooi cijfer, het gaat ons immers vooral om een signaal te geven, dat er ook nog mensen zijn die de grijze-muizen politiek beu zijn en kiezen voor een kleurrijke partij die opkomt voor álle Belgen. ;)
Bedankt voor je interesse.:-)

duveltje382 29 augustus 2006 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1932917)
Een mooi resultaat en hopelijk zelfs één of meer zetels in Brugge of Nijvel. Ook in de andere gemeenten hopen we op een mooi cijfer, het gaat ons immers vooral om een signaal te geven, dat er ook nog mensen zijn die de grijze-muizen politiek beu zijn en kiezen voor een kleurrijke partij die opkomt voor álle Belgen. ;)
Bedankt voor je interesse.:-)

En dat zeggen zonder zelf te lachen,dat moet je kunnen,niet dat ik B.U.B. dit niet zou gunnen hé HOE MEER KEINE ZIELEN HOE LIEVER IK DIT HEB!!!! MSS dat deze eens iets uitrichten voor de armen in BELGIË hé

Patriot! 29 augustus 2006 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1932967)
En dat zeggen zonder zelf te lachen,dat moet je kunnen,niet dat ik B.U.B. dit niet zou gunnen hé HOE MEER KEINE ZIELEN HOE LIEVER IK DIT HEB!!!! MSS dat deze eens iets uitrichten voor de armen in BELGIË hé

Kan je eens duidelijker aangeven wat je bedoelt, aub?

duveltje382 29 augustus 2006 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1932977)
Kan je eens duidelijker aangeven wat je bedoelt, aub?

IK MOET B.U.B. NIET VERKOPEN,JIJ MOET DAT DOEN!!!! IK STELDE GEWOON EEN VRAAGJE IN MIJN OPENINGSPOST MAAR OMDAT GE HET ZO SCHOON VRAAGT,WAT HEBBEN JULLIE MEE VAN DE KLEINE MAN EN ZIJN DAGELIJKSE PROBLEMEN MET HET SCHOON BELGIË

Patriot! 29 augustus 2006 17:08

Misschien kunnen we de regerende politici eens de tegenvraag stellen: wat heeft de kleine man aan 6 regeringen, 60 ministers, 600 parlementsleden en 3000 kabinetsmedewerks die niets anders doen dan elkaar in de haren zitten en zo ons land nodeloos inefficient en duur maken?

1880 29 augustus 2006 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1933190)
Misschien kunnen we de regerende politici eens de tegenvraag stellen: wat heeft de kleine man aan 6 regeringen, 60 ministers, 600 parlementsleden en 3000 kabinetsmedewerks die niets anders doen dan elkaar in de haren zitten en zo ons land nodeloos inefficient en duur maken?

En daarom moet er enkel een Vlaams parlement zijn met een Vlaamse regering;-)

Patriot! 29 augustus 2006 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1880 (Bericht 1933200)
En daarom moet er enkel een Vlaams parlement zijn met een Vlaamse regering;-)

Wallonië, de Duitstalige gemeenschap en Brussel krijgen geen parlement van u?

groene flamingant 29 augustus 2006 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1933190)

Slecht antwoord Patriot. Daar heeft Duveltje niks aan. Wat jij zegt zou voor Duveltje misschien een argument kunnen zijn om niet voor die andere partijen te stemmen maar is géén argument om voor jullie te stemmen. Door niets te vermelden over jullie eigen standpunten ivm armoedebestrijding, suggereer je enkel dat BUB geen standpunten voor armoedebestrijding heeft.

duveltje382 29 augustus 2006 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant (Bericht 1933223)
Slecht antwoord Patriot. Daar heeft Duveltje niks aan. Wat jij zegt zou voor Duveltje misschien een argument kunnen zijn om niet voor die andere partijen te stemmen maar is géén argument om voor jullie te stemmen. Door niets te vermelden over jullie eigen standpunten ivm armoedebestrijding, suggereer je enkel dat BUB geen standpunten voor armoedebestrijding heeft.

THX Zo is het ook Ik wil de standpunten van B.U.B. wel eens horen rond armoedebestrijding!!!!! Glashelder hé B.U.B.

Tantist 29 augustus 2006 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1933290)
THX Zo is het ook Ik wil de standpunten van B.U.B. wel eens horen rond armoedebestrijding!!!!! Glashelder hé B.U.B.

Bof, die maken toch niets uit. Zodra er een rijke zakenman interesse betoont voor hun, draaien ze hun vest al weer om.

duveltje382 29 augustus 2006 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 1933308)
Bof, die maken toch niets uit. Zodra er een rijke zakenman interesse betoont voor hun, draaien ze hun vest al weer om.

'TJA daar heb je een punt!!!!

Tantist 29 augustus 2006 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1933318)
'TJA daar heb je een punt!!!!

Het is zo... Toen hier een tijdje geleden twee rechtse belgicisten opdoken, veranderde de BUB zijn slagzin van centrumpartij naar centrum-rechtse partij voor Belzieke eenheid. Toen de heren geen interesse bleken te hebben, veranderde dat terug...

1880 29 augustus 2006 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1933218)
Wallonië, de Duitstalige gemeenschap en Brussel krijgen geen parlement van u?

Ze mogen van mij een regering en parlement hebben, maar ik moei me niet met buitenlandse aangelegenheden.

Thomas- 29 augustus 2006 17:55

Als je eens wilt weten wat deze partij zoal denkt moet je eens het enige echte BUB forum bezoeken: http://www.belgischeunie.be/forum/phpbb2/index.php

Pas wel op, de censuur ligt er wel redelijk hoog. Topics zoals http://forum.politics.be/showthread.php?t=57082 worden zonder pardon verwijderd.

duveltje382 29 augustus 2006 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- (Bericht 1933354)
Als je eens wilt weten wat deze partij zoal denkt moet je eens het enige echte BUB forum bezoeken: http://www.belgischeunie.be/forum/phpbb2/index.php

Pas wel op, de censuur ligt er wel redelijk hoog. Topics zoals http://forum.politics.be/showthread.php?t=57082 worden zonder pardon verwijderd.

Heb ik al lang gedaan vandaar deze draad IK MOEST TWEE TALIG ZIJN OM HEM TE BEGRIJPEN ZIJ GINNEN DUS DE KLEINE MAN VERDEDIGEN. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF WAT IS DAT DAAR!!!!! SLUIT DIE BOEL TOCH!!!!!

Patriot! 29 augustus 2006 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 1933387)
Heb ik al lang gedaan vandaar deze draad IK MOEST TWEE TALIG ZIJN OM HEM TE BEGRIJPEN ZIJ GINNEN DUS DE KLEINE MAN VERDEDIGEN. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF WAT IS DAT DAAR!!!!! SLUIT DIE BOEL TOCH!!!!!

U hoeft helemaal niet tweetalig te zijn. Wij helpen gewoon iedereen voort: of ze nu Nederlands, Frans of Duits spreken. ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be