![]() |
Re: Docu Hirsi Magan (Of hoe ze heten mag)
Nu begrijp ik waarom de advocatuur zo achter loopt met hun kennis van
juridische zaken. aussie "Nini" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] el.net... > De Joker © <[email protected]> wrote in > news:[email protected]: > >> Tom wrote: >>> "De Joker ©" <[email protected]> schreef in bericht >>>> meilink wrote: >>>>> >>>>> Welk verband is er tussen de joden en moslims met betrekking de >>>>> juridische >>>>> kwestie en de misbruik van machtspositie van en door Verdonk? >>>> >>>> Vertel eens, meilink! Wat was er voor misbruik van en door Verdonk? >>>> >>>> Ik heb nl.juridisch voor je toegevoegd, dus die zullen je deze >>>> juridische kwestie vast uit kunnen leggen! >>> >>> De cross naar nl.juridisch is vrij overbodig, want nergens blijkt uit >>> de quote over *welke* juridische kwestie het eigenlijk gaat. Dan valt >>> er ook niet veel uit te leggen. >> >> Nee, natuurlijk niet! Daarom vroeg ik ook aan Meilink om het wel nog >> even uit te leggen. We weten natuurlijk wel dat die van nl.juridisch >> niet zo snel van begrip zijn als wij hier in nl.politiek... > > Ooh, daarom verdienen advocaten ook meer dan de politici. :-)))) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be