![]() |
Stelling : Nederland lijft België & Luxemburg in
hoe zou u het vinden (Vlamist , Belgist) als België gedwongen zou worden om deel uit te maaken van Nederland (Bijvoorbeeld Confederaal) ??
|
Nooit
Vlaanderen eerst onafhankelijk de rest via referenda |
Citaat:
Wat is een Belgist? |
Citaat:
Kom zeg! |
Citaat:
de dag dat we klaar zijn om met Nederland samen te werken kiezen we daar wel zélf voor, lulhannes!:x |
blijkbaar zorgt deze stelling bij velen onrust , ik was daar niet op uit
ik wou een duidelijke mening horen |
Citaat:
|
Het enige waar jij op uit bent in om Nederland uit te breiden tegen de zin van de Vlamingen. Desnoods met dwang.
Wallonië en Luxemburg zullen nooit bij Nederland willen horen. Vlaanderen misschien wel, maar probeer het nooit met dwang want van dat soort vreten hebben wij allang onze buik van vol. |
Citaat:
Eerst Vlaanderen onafhankelijk en daarna hoogstens een latrelatie met Nederland. Aan één gedwongen, en hopeloos mislukt huwelijk, hebben we genoeg. |
ik vraag me af waarom de Vlamingen eigelijk nog samen willen werken als men eigelijk gewoon niks meer te maken wilt hebben met Nederland
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij kwam af met dwang, en dat is een ander paar mouwen, alleen nog op basis van gelijkwaardigheid én vrijwilligheid. |
Vlaanderen eerst onafhankelijk, daarna kunnen we misschien verder praten.
Ik ben voorstander van een Vlaams republiekje. Laurent for president!!! :-P En Knuppel, Vlaanderen zitten sowieso onder de sloef. Wij missen ruggegraat! Kijk maar wat Wallonië met ons doet, ze zeggen NON, en wij gaan op onze rug liggen :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zie meer in dat Noord Brabant een eigen staat vormt |
Citaat:
???????? |
Citaat:
Toch niet toevallig de BELZIEKE vertegenwoordigers waar wij niet eens voor kozen? |
Citaat:
Het is een wauwelaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be