Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Waag een gokje op aantal ontsnapte gevangenen in ons land (https://forum.politics.be/showthread.php?t=57471)

Antoon 30 augustus 2006 16:20

Waag een gokje op aantal ontsnapte gevangenen in ons land

De stunt in Dendermonde inspireert de gokkantoren.

Citaat:

Bezoekers van gokwebsite Betway.com kunnen een gokje wagen over het aantal gedetineerden dat tussen 4 september en 31 december 2006 zal ontsnappen uit de Belgische gevangenissen. De quoteringen zijn 9,00 (niemand ontsnapt), 1,70 (tussen 1 en 5 ontsnappingen) en 2,20 (6 ontsnappingen of meer).

"Het is vrij onwaarschijnlijk dat er niemand meer ontsnapt, dus geven we aan deze optie de hoogste quotering", zegt de goksite in een mededeling. De weddenschap kreeg de titel "Opendeur in belgische gevangenen" en werd gelanceerd naar aanleiding van de ontsnapping van 28 gedetineerden uit de gevangenis van Dendermonde. Vanmorgen had nog niemand zich aan de weddenschap gewaagd.

Betway.com biedt de ludieke weddenschap aan in samenwerking met P-Magazine om duidelijk te maken dat er naast sportweddenschappen ook weddenschappen bestaan over verrassende onderwerpen die zich richten tot een ruim publiek. (belga/hln)
Ons land staat er weer. :?

Vooral deze zin heeft mijn aandacht getrokken : "Het is vrij onwaarschijnlijk dat er niemand meer ontsnapt, dus geven we aan deze optie de hoogste quotering"

Bhairav 30 augustus 2006 16:24

Gij gunt de mensheid geen vrijheid hè?

Vorenus 30 augustus 2006 16:28

Zal straks is een gokje wagen

Ga voor optie 1, meeste geld mee te verdienen

Knuppel 30 augustus 2006 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 1936552)
Gij gunt de mensheid geen vrijheid hè?

Hoe kom je erbij?

Zelfs Dutroux mocht ontsnappen.

Ambiorix 30 augustus 2006 17:29

vluchten is een recht, dat staat in de wet.

Bhairav 30 augustus 2006 17:31

Inderdaad.
En het is niet omdat Dutroux's en Hitlers de vrijheden van anderen mogen ontnemen, dat overheden dat ineens wel zouden mogen.
Democratie? Mijn reet ja.

Knuppel 30 augustus 2006 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 1936790)
Inderdaad.
En het is niet omdat Dutroux's en Hitlers de vrijheden van anderen mogen ontnemen, dat overheden dat ineens wel zouden mogen.
Democratie? Mijn reet ja.

Behalve de vrijheid van mening, die mogen de overheden dan weer wél beperken en zelfs helemaal afnemen? Toch van wie niet denkt zoals de overheden dat willen?

Bhairav 30 augustus 2006 17:45

Waar zeg ik dat? Denk zo eens liet typisch dat ik links vertegenwoordig, meneer Allemaal-een-pot-nat-wat-ik-allemaal-kut-vind".

Knuppel 30 augustus 2006 18:20

Fijn.
Je bent dus tegen muilkorfwetten, VRT-nota's en Gentse schijnprocessen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be