![]() |
Verkiezingen, massale beloftes en ales gratis
Het komt me toch weer de keel uit zeg.
En al die idioten gaan zich weer laten vangen. Een volk krijgt wat het verdient. |
Re: Verkiezingen, massale beloftes en ales gratis
"Fikkie" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] oups.com... > Het komt me toch weer de keel uit zeg. > > En al die idioten gaan zich weer laten vangen. > > Een volk krijgt wat het verdient. > > Flikker, (S)spammer. |
Another Flying Circus schreef:
> "Fikkie" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] oups.com... >> Het komt me toch weer de keel uit zeg. >> >> En al die idioten gaan zich weer laten vangen. >> >> Een volk krijgt wat het verdient. >> >> > Flikker, (S)spammer. > > > Teveel naar Monty Python gekeken? -- A lawyer is a person who writes a 10,000 words documents and calls it a "brief". |
"Sauron" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Another Flying Circus schreef: >> "Fikkie" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] oups.com... >>> Het komt me toch weer de keel uit zeg. >>> >>> En al die idioten gaan zich weer laten vangen. >>> >>> Een volk krijgt wat het verdient. >>> >>> >> Flikker, (S)spammer. >> >> >> > Teveel naar Monty Python gekeken? > > Zal de be.pol volstaan ja. |
Another Flying Circus schreef: > "Fikkie" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] oups.com... > > Het komt me toch weer de keel uit zeg. > > > > En al die idioten gaan zich weer laten vangen. > > > > Een volk krijgt wat het verdient. > > > > > Flikker, (S)spammer. Ooit al eens een vuist op uwe smoel gehad? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be