![]() |
Moordenaar van Joe
Moordenaar van Joe is niet moordenaar van Joe!
Voil�*. Daarmee zijn er nu vier titels op forum Maatschappij op de eerste bladzijde die beginnen met de onterechte titel "Moordenaar van Joe" |
Citaat:
Geert Hoste zal het dit jaar enorm druk hebben |
Citaat:
|
laat ons hopen
|
Citaat:
De moordenaar van Joe, die niet de moordenaar is van Joe, is vrijgelaten. De moordenaar van Joe, die de moordenaar van Joe is, heeft een cipier verleid, en die is nu ontslagen. Hij zal vervroegd vrijgelaten worden, omdat hij niet uitgeleverd is aan Polen. |
Het is raar, dat nu plots niemand meer belangstelling heeft voor de moordenaar van Joe, terwijl eertijds het forum eronder bezweek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En iedere keer opnieuw worden de probleemveroorzakers vervroegd vrij gelaten. |
Citaat:
|
Citaat:
De sexuele uitspattingskes met zijn vrouwelijke cipierderin stonden toch gewoon in de krant verleden week? En dat hij nog steeds niet in Polen zit weten we toch allemaal? En dat - indien hij hier gewoon blijft neuken - pardon - blijft opgesloten zitten, moet ie toch maar één derde van zijn straf doen? Ik denk niet dat het met wederzijdse toestemming neuken van de cipierderin onder "slecht gedrag" valt? Ze krijgen nu toch een apart kamertje als ze hem komt bezoeken? Mensenrechten heet dat geloof ik. Pa van Joe zal content zijn, de mens. Ge moogt er als moeder toch niet aan denken! |
Wat hebben de ouders van het slachtoffer met de relaties van de dader te maken ? Als je met een enkelband in huis zit weet toch ook niemand wie over de vloer komt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enkelbanden zijn niet voor moordeneirs... |
Citaat:
|
Citaat:
Zal eens beginnen uitkijken naar een druk bezochte plaats waar ik iemand een fatale nekslag kan toebrengen voor zijn GSM. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be