![]() |
Voor welke partij zou je nooit kunnen stemmen?
Al vaak hebben we een topic gehad; van voor welke partij je zou stemmen maar voor welke partij zou je NOOIT of te NOOIT stemmen; meerdere antwoorden zijn mogelijk in de poll.
Ik denk dat ik de meeste partijen erop gezet heb, mocht dit niet zo zijn mijn excuses. |
liberaal-paars:
VLD-vivant-SPA-spirit |
spa-spirit, lsp, pvda en bub ofzoiets
|
UNIE ook nog. FN. Alle Franstalige partijen, ook UF.
|
Citaat:
|
VB en eender welke ULTRA-liberale partij "�* la VLOTT".
|
Extremistische,zowel linkse als rechtse, partijen(PVDA, VB,...).
|
Geen enkele linkse partij verdient mijn stem.
Geen enkele Belgicistische partij krijgt mijn stem Net zomin als elke anti-Vlaamse partij. |
De vlaamse stank.... kort en goed....
|
Aanvulling : mijn stem zal ik NOOIT geven aan francofonen. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
|
Nooit of te nimmer de VLD!
BUB, Vivant of Vlaams Belang evenmin. Had eigenlijk "andere" ook nog moeten aanvinken: VLOTT. |
Het VB, omdat je complexe problemen niet met simpele oplossingen kunt aanpakken.
|
Spa-Spirit omdat je complexe problemen nooit met simpele oneliners kan oplossen.
|
Citaat:
Met het ontstaan van de B.U.B. is dat probleem natuurlijk van de baan.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
BUB + franskiljonse partijen (pleonasme?).
|
Citaat:
:twisted: :twisted: |
Ik zou nooit op extreem rechtse partijen zoals Vlaams Belang of Protest kunnen stemmen, omdat ze geen enkel respect hebben voor mij en anderen in een gelijkaardige situatie
|
Ik zou nooit stemmen voor geen enkele partij.Alleen het VLAAMS BELANG verdient mijn stem,..al de rest is verderf en bullshit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be