Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Gemeenteraadsverkiezingen 2006 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=131)
-   -   Met het oog op 8 oktober voorspel ik dat…. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=57893)

Duym 3 september 2006 08:33

Met het oog op 8 oktober voorspel ik dat….

Met het oog op 8 oktober voorspel ik dat….

VLOT een belangrijkere factor zal zijn dan gedacht. Het handjevol Vlaams Belangers die het iets meer links willen zoeken, blijven in het rechtse kamp, en de velen (!) die niet naar uiterst recht (Vlaams Belang) durven opschuiven, zullen met een gerust hart op het vlot van Hugo stappen.

Duym 3 september 2006 08:36

Nu Gij! :twisted:

@BuRnS 3 september 2006 10:54

ik voorspel in mijnen glazen bol dat het vlaams belang VLOT stemmen zal winnen

Jantje 3 september 2006 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @BuRnS (Bericht 1946789)
ik voorspel in mijnen glazen bol dat het vlaams belang VLOT stemmen zal winnen

In de steden misschien wel, maar in de kleine dorpjes telt meer het kennen van dan de partij.

Deze verkiezingen zijn geen peiling voor de verkiezingen van volgend jaar.

Nicolas 3 september 2006 11:14

VB is niet de oplossing maar het probleem

De chaos nog zal toenemen en dat VB er zal in slagen om onze maatschappij verder te verzuren.
De intolerantie zal toenemen, we gaan verder een belachelijk imago maken in buitenland, mensen die een beter leven willen krijgen en stemmen op VB gaan enorm bedrogen worden maar dat kan VB geen barst schelen. Het gaat hen toch alleen maar om de macht en deze voor eigen doelen te misbruiken.
Ze beginnen om vanuit de gemeenten de leefbaarheid naar de knoppen de helpen, gemeentekassa's leeg plunderen ( want de meeste VB kandidaten op gemeentelijsten zijn onbekwamen die enkel geleerd hebben om tegen alles te zijn doch geen enkel constructief voorstel kunnen doen)
In de gemeente waar ik woon heb ik VB nog geen enkel zinnig ding weten vertellen die niet door iemand anders reeds was gezegd. Wel krijg je regelmatig te horen dat details die ze hebben aangekaard nog steeds niet zijn opgelost.

Nicolas 3 september 2006 11:19

Het is toch een heel spijtige zaak dat VB zo de agenda beheerst.
En het toppunt is dat VB eigenlijk slapend rijk wordt.
Iedereen heeft schrik van de onbekwamen ( terecht want als ze aan de macht komen dan gaat ons gemeenschapsgeld nog slechter beheerd worden) en doen allerlei initiatieven om de ontevredenen niet naar VB te laten lopen doch hierdoor is het bestuur reeds 6 jaar bezig met beleid die onrechtstreeks gestuurd wordt door de hete adem van VB.
De andere partijen besturen zonder VB, maar uit angst voeren ze wel een gedeeltelijk VB beleid en toppunt is dat VB goed weet dat hun programma punten flut zijn dus kunnen ze de huidige besturen wijzen op slecht beleid of het beleid die door hete adem van VB is uitgelokt

born2bewild 3 september 2006 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas (Bericht 1946847)
Het is toch een heel spijtige zaak dat VB zo de agenda beheerst.
En het toppunt is dat VB eigenlijk slapend rijk wordt.
Iedereen heeft schrik van de onbekwamen ( terecht want als ze aan de macht komen dan gaat ons gemeenschapsgeld nog slechter beheerd worden) en doen allerlei initiatieven om de ontevredenen niet naar VB te laten lopen doch hierdoor is het bestuur reeds 6 jaar bezig met beleid die onrechtstreeks gestuurd wordt door de hete adem van VB.
De andere partijen besturen zonder VB, maar uit angst voeren ze wel een gedeeltelijk VB beleid en toppunt is dat VB goed weet dat hun programma punten flut zijn dus kunnen ze de huidige besturen wijzen op slecht beleid of het beleid die door hete adem van VB is uitgelokt

opgelucht?

AVV 3 september 2006 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas (Bericht 1946836)
De chaos nog zal toenemen en dat VB er zal in slagen om onze maatschappij verder te verzuren.
De intolerantie zal toenemen, we gaan verder een belachelijk imago maken in buitenland, mensen die een beter leven willen krijgen en stemmen op VB gaan enorm bedrogen worden maar dat kan VB geen barst schelen. Het gaat hen toch alleen maar om de macht en deze voor eigen doelen te misbruiken.
Ze beginnen om vanuit de gemeenten de leefbaarheid naar de knoppen de helpen, gemeentekassa's leeg plunderen ( want de meeste VB kandidaten op gemeentelijsten zijn onbekwamen die enkel geleerd hebben om tegen alles te zijn doch geen enkel constructief voorstel kunnen doen)
In de gemeente waar ik woon heb ik VB nog geen enkel zinnig ding weten vertellen die niet door iemand anders reeds was gezegd. Wel krijg je regelmatig te horen dat details die ze hebben aangekaard nog steeds niet zijn opgelost.

zelden zoveel 'onzin' in 9 regels gelezen.
Dat is ook niet iedereen gegeven.

En ' het gaat hen alleen maar om de macht ' : daar is werkelijk héél goed over nagedacht.

En voor ' ze helpen de leefbaarheid naar de knoppen ' heb je toch wel hulp van 'buitenaf' gehad. Inderdaad, over leefbaarheid gesproken!

maarte 3 september 2006 11:37

dat het vb weeral geweldig vooruit zal gaan

Praetorian 3 september 2006 12:01

Dat FDW verongelukt door in een container met kettingzagen te vallen.

ilfalco 3 september 2006 12:46

Citaat:

opgelucht?
:lol:

ericferemans 3 september 2006 12:55

ik veronderstel dat PDW een "anus horibilis" aan zijn kloten heeft:
- De gemeenteraadsverkiezingen gaan meebrengen dat een aantal coalities met het VB worden aangegaan. De beleidsovereenkomsten die aan de basis van deze coalities ligeen gaan veel hilariteit uitlokken bij alle partijen, bij de media en het publiek en er zal uit blijken hoe zot VB ers zijn.
- PDW en de anderen zullen ruzie maken over wat nu wél en niet kan terwijl het ganse land zich amuseert
- Vele coalities zullen dan worden opgeblazen met als gevolg dat plaatselijke VB-ers gaan zitten als onafhankelijken of zich laten terugfluiten door de VB partijtop. Hieruit zal dan weer blijken dat het cordon sanitaire (al jaren opgeheven overigens) een product is van de zieke geesten van het VB zelf.
- In de aanloop naar de serieuze federale verkiezingen zal het VB doorgaan als de grootste flop aller tijden. Het zal de kranten halen als kluchtegaards.
- Er zullen allerleid scheuringen plaats vinden binnen het VB die de hilariteit nog doen toenmen.

- Na 9 oktober wordt het terug plezant politicus of journalist te zijn.

born2bewild 3 september 2006 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 1947130)
ik veronderstel dat PDW een "anus horibilis" aan zijn kloten heeft:
- De gemeenteraadsverkiezingen gaan meebrengen dat een aantal coalities met het VB worden aangegaan. De beleidsovereenkomsten die aan de basis van deze coalities ligeen gaan veel hilariteit uitlokken bij alle partijen, bij de media en het publiek en er zal uit blijken hoe zot VB ers zijn.
- PDW en de anderen zullen ruzie maken over wat nu wél en niet kan terwijl het ganse land zich amuseert
- Vele coalities zullen dan worden opgeblazen met als gevolg dat plaatselijke VB-ers gaan zitten als onafhankelijken of zich laten terugfluiten door de VB partijtop. Hieruit zal dan weer blijken dat het cordon sanitaire (al jaren opgeheven overigens) een product is van de zieke geesten van het VB zelf.
- In de aanloop naar de serieuze federale verkiezingen zal het VB doorgaan als de grootste flop aller tijden. Het zal de kranten halen als kluchtegaards.
- Er zullen allerleid scheuringen plaats vinden binnen het VB die de hilariteit nog doen toenmen.

- Na 9 oktober wordt het terug plezant politicus of journalist te zijn.

bange blanke man

robert t 3 september 2006 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 1946976)
Dat FDW verongelukt door in een container met kettingzagen te vallen.

Geen slecht grapje, maar mochten jouw geestesgenoten het voor het zeggen krijgen, zou het vermoedelijk niet bij een grapje blijven.

Praetorian 3 september 2006 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 1947146)
Geen slecht grapje, maar mochten jouw geestesgenoten het voor het zeggen krijgen, zou het vermoedelijk niet bij een grapje blijven.

Dus ik beïnvloed de onhandigheid van FDW? My powers are unlimited! :twisted:

ilfalco 3 september 2006 13:15

Citaat:

De beleidsovereenkomsten die aan de basis van deze coalities ligeen gaan veel hilariteit uitlokken bij alle partijen, bij de media en het publiek en er zal uit blijken hoe zot VB ers zijn.
U heb daar zelfs geen beleidsovereenkomsten voor nodig ....

Wat zal blijken is iets dat we al lang wisten nl dat Belgie geen democratie is en links problemen zal hebben met de demcoratische wil van de keizer en alles zal doen om een VB bestuur onwerkbaar te maken.

ericferemans 3 september 2006 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 1947176)
Wat zal blijken is iets dat we al lang wisten nl dat Belgie geen democratie is en links problemen zal hebben met de demcoratische wil van de keizer en alles zal doen om een VB bestuur onwerkbaar te maken.

Ha: er wordt op voorhand gesuggereerd dat, zelf al doet het VB mee aan een coalitie (wat na het afschaffen van het cordon sanitaire hier en daar zal gebeuren) dit toch geen zoden aan de dijk zet.
Dus: democratie afschaffen? Dus: niet meedoen aan verkiezingen?
DUS: waarom doet het VB eigenlijk nog mee?
Men gaat nu OP VOORHAND de schuld van het EIGEN FALEN bij de TEGENSTANDERS LEGGEN!

Om maar te zeggen: Het VB is een zondebok: zij zeggen het zelf :roll:

Praetorian 3 september 2006 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 1947176)
U heb daar zelfs geen beleidsovereenkomsten voor nodig ....

Te zot om los te lopen, zelfs wanneer het besturen een ramp zou zijn, dan zal toch de schuld bij een ander worden gezocht.:roll:

born2bewild 3 september 2006 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 1947184)
Te zot om los te lopen, zelfs wanneer het besturen een ramp zou zijn, dan zal toch de schuld bij een ander worden gezocht.:roll:

Tja, het huidige regime legt de oorzaak van haar falen zelfs bij de oppositie.

ilfalco 3 september 2006 13:22

Citaat:

Te zot om los te lopen, zelfs wanneer het besturen een ramp zou zijn, dan zal toch de schuld bij een ander worden gezocht
Als ik lees dat links oproept om te betogen en te staken en dergelijke om zulk bestuur onmogelijk te maken en als ik zie hoe jullie nu al democratische bijeenkomsten van het VB met geweld trachten te verstoren is het helemaal niet gek om te voorspellen hoe links zal reageren.

Jullie erkennen zelfs het recht op spreken van VB'ers niet , wat zouden jullie de democratische wil van de kiezer accepteren?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be