![]() |
tekort aan walenmoppen
:lol: Ik doe sinds jaren in internationaal verband wetenschappelijk onderzoek van humor. Wat daarbij opvalt is dat de Vlamingen in België weinig moppen zouden vertellen over de Walen.
Is dit zo? Hoe kom ik aan meer exemplaren? hugo stuer |
Uw eerste post en ge begint al te lachen.
Gij zijt ne grappigen eh, gij. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wahahahaha, die moet ik opschrijven. |
Maar ff serieus; hoe moet dat nou als Vlaanderen straks onafhankelijk wordt? Dan zijn er ook geen belgenmoppen meer.
Komt een Waal bij de dokter... Hmm, dat wordt even wennen. :mrgreen: |
Citaat:
|
Omdat het plezanter is om met "ollanders" te lachen. :-P
|
Citaat:
|
:lol: Vervang 'Hollander' in eender welke mop door Waal, geef desnoods zijn stem een franse tongval mee en je hebt een onuitputtelijke voorraad. Zomaar, zonder verdere moeite.
Geen dank. P.s. Al je posts beginnen met :lol: is wel een goei idee seg. Het forum wordt er direct een eind vrolijker mee!! :lol: |
:lol:
|
Citaat:
|
Mirakel
Ik zal een bescheiden poging wagen:
Jezus is verrezen en besluit om zich kenbaar te maken in Wallonië. Hij komt neergedaald in Luik en besluit een goei pint te gaan pakken. Na een tijdje geraakt hij aan de klap met de kroegbaas en vertelt hij wie hij is. "Ja ja, dat zal wel. En kan je dat ook bewijzen?" vraagt de kroegbaas Jezus staat recht en stapt naar een man in een rolstoel die verlamd is. Jezus raakt de man aan en zegt hem op te staan. De man springt recht en loopt weer vrolijk rond. Even verder zit een blinde man. Jezus raakt de man aan en zegt hem de ogen te openen. De man kan weer zien en gooit zijn blindenstok weg. Aan een tafeltje zit Jefke, en Jezus vindt het raar dat die man daar helemaal alleen zit. Wanneer hij in de richting van Jean stapt, staat die recht en begint te roepen: "Riskeer het ni hé makker. Ik ben nog maar 14 dagen op ziekenkas!" |
Citaat:
|
Waarom worden Walen met hun hoofden naar het zuiden, Vlamingen met hun hoofden naar het noorden en Brusselaars staand begraven ?
|
Waarom kreunt een Waal zo als hij klaarkomt?
Voor één keer komt het uit zijn zak. |
Je doet sinds jaren vergelijkend onderzoek en nu plots merk je dat er weinig Walenmoppen zijn? Vreemd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien door een gebrek aan Walen? Meer Walen iemand? :twisted: |
Of gewoon: Vlamingen zijn daar niet mee bezig... En hoe zit het met Vlamingenmoppen bij de Walen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be