Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Meldpunt BUB-CENSUUR (https://forum.politics.be/showthread.php?t=58020)

Vorenus 4 september 2006 01:28

Meldpunt BUB-CENSUUR

Dit is een meldpunt om censuur van de BUB aan te klagen.

Ik vind persoonlijk dat de ketel de pot verwijt dat hij zwart ziet. Hoe kan je een partij serieus nemen als ze zelf bezondigt aan haar standpunten en uitspraken.
Zij klagen enorm veel dat ze geen gehoor vinden in de media, ze nemen zelfs de term boycot in hun mond. Zij beweren dan dus ook dat hun recht op vrije meningsuiting geschonden word.
Als je echter naar hun forum gaat zijn zij echter de grootste censuristen die er zijn. Elk puntje van het minste kritiek word er geknipt. Zelfs sommige woorden worden gemanipuleert als je een bericht schrijft.

Als je het woord vlaanderen in bepaalde topics schrijft verschijnt er het gewest vlaanderen of deelstaat Vlaanderen ipv gewoon Vlaanderen.

Zo mag je geen satire of parodie vermelden van het koningshuis.

Kennen jullie nog andere gevallen van censuur?

BCD 4 september 2006 15:31

Tuurlijk ken ik er nog.
Ik werd gewoon gebanned omdat ik onder het topic Belgische links de link www.unie.be had toegevoegd. Wees nu eens eerlijk die site lijkt toch echt wel Belgicistisch, niet?
De link zelf die is ondertussen ook verwijderd.

De als grap bedoelde foto van Laurent in bedelaars outfit met in de hand een kartonnetje waarop staat "Geld voor mijne Ferarri" is reeds twee maal verwijderd. Humor is eveneens niet welkom, het maakt blijkbaar ook deel uit van het complot.

Je moet toegeven dat Bruno Yaminne tijd op overschot geeft en dus een 'forum' kan maken zoals hij wil.

duveltje382 4 september 2006 15:35

En soort van B.U.B watch

Weezer 4 september 2006 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BCD (Bericht 1950764)
Je moet toegeven dat Bruno Yaminne tijd op overschot geeft en dus een 'forum' kan maken zoals hij wil.

Het is net Lucky Luke;hij bant sneller dan z'n schaduw

vercetti 4 september 2006 15:43

België ipv. belziek.
Dit topic dat op slot ging omdat er kritiek op de bub kwam.

Weezer 4 september 2006 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 1950810)
België ipv. belziek.
Dit topic dat op slot ging omdat er kritiek op de bub kwam.

En hier mag je ook niet naar linken... :roll: De nieuwste is weer leuk btw.

duveltje382 4 september 2006 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 1950837)

Oei eens wat Nederlandstalige tekst op B.U.B. forum Knap hoor,kan hem nu eens volgen

vercetti 4 september 2006 16:09

Citaat:

Fabi als leeuw. :lol:

Heftruck 4 september 2006 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 1950920)
Fabi als leeuw. :lol:

Olifant. :-P

Nynorsk 4 september 2006 16:25

Citaat:

omg. dat is zooo stom.

Hans1 4 september 2006 16:44

Ik heb reeds de vraag gesteld welke partijen zoal een eigen open forum hebben...

Hans1 4 september 2006 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BCD (Bericht 1950764)
Tuurlijk ken ik er nog.
Ik werd gewoon gebanned omdat ik onder het topic Belgische links de link www.unie.be had toegevoegd. Wees nu eens eerlijk die site lijkt toch echt wel Belgicistisch, niet?
De link zelf die is ondertussen ook verwijderd.

De als grap bedoelde foto van Laurent in bedelaars outfit met in de hand een kartonnetje waarop staat "Geld voor mijne Ferarri" is reeds twee maal verwijderd. Humor is eveneens niet welkom, het maakt blijkbaar ook deel uit van het complot.

Lachen met het koningshuis vindt u grappig. En u noemt zich een goede Belg?

Vorenus 4 september 2006 16:52

Dus dit is majesteitsschennis volgens u.

Zal eventjes meespelen, LANG LEVE FILIPOOOOOOOOOOOOOO

Hertog van Gelre 4 september 2006 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 1951038)
Ik heb reeds de vraag gesteld welke partijen zoal een eigen open forum hebben...

Ach Hans toch. Dat u scheldpartijen wilt vermijden lijkt me logisch. Maar andersdenkenden die deftig discussieren? Zelfs gelijkgestemden met een beetje kritiek? Wilt u nu echt een forum waar in elk bericht staat: 'Ja Hans, je hebt gelijk'?

Als u hiermee een voorproefje wilt geven van 'uw' België...

Miguelito 4 september 2006 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 1951104)
Ach Hans toch. Dat u scheldpartijen wilt vermijden lijkt me logisch. Maar andersdenkenden die deftig discussieren? Zelfs gelijkgestemden met een beetje kritiek? Wilt u nu echt een forum waar in elk bericht staat: 'Ja Hans, je hebt gelijk'?

Ja dat wil Hij, daarom richtte Hij ook een Partij op, waar Hij zich als Voorzitter met hoofdletter laat aanspreken ...

Op het bub-forum worden blijkbaar niet-bub-volgelingen ook niet geduld. Zeker die van het Rechte Belgo-Pad zijn afgedwaald.

Hans1 4 september 2006 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 1951104)

Mag ik er u even aan herinneren dat dit forum een B.U.B.-forum is, essentieel voor gelijkgezinden, gemaakt met ons EIGEN GELD? Mag ik er u ook even aan herinneren dat de traditionele partijen werken met geld van de belastingbetaler en op hun sites zelfs geen open forum hebben?

Waarom trouwens al die herrie om een partijtje zonder geld, zonder media-aandacht en zonder mandatarissen? Het feit dat jullie onnozele praat op ons forum willen verkopen, is in die zin toch louter tijdverlies?

Kim 4 september 2006 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 1951038)

UNIE is zo'n partij. Dat antwoord werd u reeds meermaals gegeven.

Hertog van Gelre 4 september 2006 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 1951142)
Mag ik er u even aan herinneren dat dit forum een B.U.B.-forum is, essentieel voor gelijkgezinden, gemaakt met ons EIGEN GELD? Mag ik er u ook even aan herinneren dat de traditionele partijen werken met geld van de belastingbetaler en op hun sites zelfs geen open forum hebben?

Waarom trouwens al die herrie om een partijtje zonder geld, zonder media-aandacht en zonder mandatarissen? Het feit dat jullie onnozele praat op ons forum willen verkopen, is in die zin toch louter tijdverlies?

Ten eerste verkoop ik op uw forum geen onzin. Ik lees alleen maar.

Maar noem het dan geen open forum. En dát u alleen een forum voor uzelf wilt (van uw eigen geld) is uw goed recht. Maar meningen en woorden van een ander gaan veranderen, verdraaien en verbasteren is gewoonweg verachtelijk.

Hertog van Gelre 4 september 2006 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 1951162)
UNIE is zo'n partij. Dat antwoord werd u reeds meermaals gegeven.

En JIJ KIM! JIJ!...

...stijgt steeds meer in mijn achting (voorzover dat nog kon).

van Maerlant 4 september 2006 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 1951059)
Lachen met het koningshuis vindt u grappig. En u noemt zich een goede Belg?

Waarom moet een belgisch-nationalist per definitie royalist zijn?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be