![]() |
Het Vlaams Belang op Laundry Day
Bart Debie, Jurgen Verstrepen en de knappe Anke VDM gaan zoals jaarlijkse gewoonte naar Laundry Day.
Een festival in Antwerpen over House en Techno. Hier zie je dat Vlaams Belang politici ook maar gewone mensen zijn. Bart Debie zegt dat zwaar doorfeesten voor jongeren met alcohol geen enkel probleem is. Enkel drugs mag niet, de rest moet allemaal kunnen. ik zie in hem eerlijk gezegd geen folteraar of crimineel zoals sommige media beweren. Ze ondervroegen ook een paar voorbijgangers over hun mening. Het waren natuurlijk jongeren, logisch dat zij niets van politiek kennen laat staan interesse tonen. Het is eens wat anders dan 'donderpreken' vol moeilijke intellectuele woorden die onze jongeren niet begrijpen ;) Is dit een goed idee om politiek dichter bij de burger te brengen ? Klik hier om de video te downloaden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Hoeveel flikken hebben zelf niet een meer dan gemiddeld drankverbruik? Wat is er dan van tel? Beschouwing of realiteit? Hetgeen effectief gebeurt of hoe het idealiter zou moeten ervaren worden? Ik hou ook meer van realiteit dan van hoe de mens ze ervaart, maar je kunt er niet vanonder uit dat 97% van de mensen niet verder denkt dan het secundair bewustzijnsniveau. In mensentermen: dan hun neus lang is. Dat is evenwel geen reden om iemand zijn job te ontnemen, van welke politieke strekking hij ook is. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat maakt alcohol niet minder gevaarlijk e? |
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe, drie man die hetzelfde punt maakt :lol:
een hattrick? :lol: |
Citaat:
Hoe zou je gereageerd hebben had hij beweert dat alcohol niet mocht op feestjes ? |
Citaat:
|
Citaat:
Als ze je een jointje zien opsteken, zullen ze zich soms nog is omdraaien (al geregeld gezien) maar moet je nu beginnen spuiten e.d....:? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;-) (maar goed, ik gun ze hun feestje:-D) |
Citaat:
Als ge wordt betrapt op smoren kunnen ze niks doen want het mag als je meerderjarig bent. |
Citaat:
Als je niet tegen drugs kan moet je er niet mee beginnen zo simpel is dat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be