![]() |
het grote POST JE SCHOEN topic
![]() voila, coolste schoeisel ooit |
voos maat
voos zijn da uw benen? man man zo voos |
8O
Goor... 8O |
deze draad heeft een paar van deze nodig:
![]() |
nogal nichterig
|
tis dan waarsch ook een meiske, niet netslet?
|
Citaat:
![]() |
tenzij ge zelf nóg stoerder zijt ;)
![]() |
![]() |
![]() Nike Air Max (2e generatie) is de enige schoen die aan mijn voeten komt(buiten het werk...de baas heeft het niet zo graag). Heeft nix met gabber-cultuur of derg. te maken! 't Is gewoon de beste, meest relaxe schoen ever made..imo. Ben intussen aan mijn 7e-paar bezig8-) |
Citaat:
oooh, nice |
Citaat:
aaaw, classic |
Op het werk meestal gewone werkschoenen (Doc Mrtens, Cat, timberland, gelijk dewelke dat het goedkoopst staan).
Thuis meestal zonder schoenen, sandalen voor in den hof. |
Citaat:
|
![]() Zijn enorm goed als je last hebt van rugproblemen. Geven enorm veel steun aan je voeten en houden je benen tijdens het stappen recht, wat enorm goed is voor de rug. |
Citaat:
thuis gewone sportschoenen, zondag net een nieuw paar gekocht op de markt van Anderlecht, onbekend merk |
Citaat:
En als dat een meiske is 8O |
Mijn favo's:
![]() Zelfs onder een zwart pak staan ze goed! |
Wat draag ik zoal:
Dagelijks ![]() of ![]() Ik heb ze in een flashy groen kleurtje... :p of ![]() Het model dan, want Geox is niet direct mijn favoriet merk. Ik heb er eens een paar van gekocht (75 euro) en een week later was het leer al gescheurd aan de zijkant. En dit draag ik als ik ergens naartoe moet (feestje, debat, belangrijke aangelegenheid): ![]() Een klassiekere schoen met een hak, maar liefst niet te hoog want ik ben een enorme kluns met hoge hakken. En dat doet na een tijdje verdomd pijn aan je voeten (vooral als je het niet gewend bent om met hakken rond te lopen). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be