![]() |
Liefde
Het is geweldig, maar wat is het eigenlijk?
|
Iemand graag zien om wie ze is.
|
Citaat:
|
Ik weet eigenlijk niet of ik er goed aan deed dit topic te openen. Een intieme zaak is het ten dele, zeker. Daarom...
|
voor mij is liefde zo onvoorwaardelijk als het kan!
in welke context?volgens mij bestaan er verschillende dimensies van liefde liefde voor de natuur ,godsdienst, familie,vrienden liefde is voor iedereen anders |
Citaat:
Ben je gestrikt jongetje? |
Liefde is het gevoel van een gevoel dat men voelt, wanneer men een gevoel voelt van een gevoel dat men nog nooit gevoeld heeft.
|
Citaat:
Maar het is geen toeval dat ik dit onderwerp open, eigenlijk. Het wierp wat vragen bij me op, maar tegelijk wens ik die vragen niet beantwoord te zien, gezien er enkel grotendeels stereotypen te geven vallen. Vallen hoogste zaken neder tot stereotypen? Dat is één van de opwerpingen. |
Je machts status verlagen.
=) |
dus ge kunt geen 2 x verliefd worden, apocalyps?
volgens mij suckt uw definitie |
niet machtsstatus verlagen, maar via een alliantie verhogen
ge moet het macro bekijken |
Wel, laat me beginnen bescheiden te wensen het onderscheid tussen verliefdheid ('ik ben verliefd op') en wat volgens mij een hogere dimensie is - liefde ('ik hou van') - te benadrukken.
|
Liefde is zeldzaam, verliefdheid niet.
|
Citaat:
|
verliefdheid kan vernederend en verraderlijk zijn, maar liefde is mooi en onvoorwaardelijk
|
Naarmate de avond vordert worden we een stukje emotioneler .
Wat mij betreft , ik ben een keer verliefd geweest , dat nooit meer . |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nu, en daarin volg ik, kun je verliefdheid onderdrukken. Liefde kan in mijn beschouwing niet onderdrukt worden. Maar de filosofische kant van het onderscheid tussen en de definitie van beide begrippen is geheel persoonlijk, uiteraard. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be