Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   WORD-vraagje! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=58195)

MaXiMuS 5 september 2006 11:25

WORD-vraagje!

In word is er zo een functie die u toelaat wijzigingen aan te brengen in een tekst

die wijzigingen verschijnen dan in een andere kleur, en rechts verschijnt er dan wat er allemaal toegevoegd en gedeletetet is.

Iemand die weet hoe je die functie inschakelt, en hoe die noemt?

dringend dringend dringend!!!

MaXiMuS 5 september 2006 11:31

ok, het noemt track changes

maar in het nederlands??

of weet iemand hoe ik mijn word-settings van nederlands naar engels kan omzetten??

Monocle 5 september 2006 11:40

Extra/Wijzigingen bijhouden/Wijzigingen markeren

Monocle 5 september 2006 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS (Bericht 1953190)

maar in het nederlands??

of weet iemand hoe ik mijn word-settings van nederlands naar engels kan omzetten??

Ge bedoelt de Shell-taal???

Metal Tom 5 september 2006 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS (Bericht 1953190)
maar in het nederlands??

De Hollanders zijn keien in het vertalen van engelse terminologie naaar het Nederlands

Voorbeeld: herlaarzen (jawel, letterlijke vertaling van reboot)

MaXiMuS 5 september 2006 13:45

het is idd wijzigingen bijhouden / markeren

merci!

MaXiMuS 5 september 2006 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle (Bericht 1953236)
Ge bedoelt de Shell-taal???

ik bedoelde: ik weet dat ik moet zoeken naar track changes

maar mijn word staat ingesteld op nederlands (niet qua spellingscontrole, maar qua taal voor alle knopkes enz)

maar bon: bij deze is het niet meer nodig, uw voorgaande post bracht redding!

DaBlacky 5 september 2006 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS (Bericht 1953781)
ik bedoelde: ik weet dat ik moet zoeken naar track changes

maar mijn word staat ingesteld op nederlands (niet qua spellingscontrole, maar qua taal voor alle knopkes enz)

maar bon: bij deze is het niet meer nodig, uw voorgaande post bracht redding!

Word staat niet ingesteld in een taal, het programma IS gewoon in een taal (bij MS-programma's). Ge kunt de Engelstalige editie kopen, alsook de Nederlandstalige enz. Ge kunt niet simpelweg Word kopen en de taal veranderen in waar ge goesting hebt. Dat zit er dan gewoon niet bij.

Maw: ge hebt de Engelse versie en het zal zo blijven.

Monocle 5 september 2006 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 1954035)
Word staat niet ingesteld in een taal, het programma IS gewoon in een taal (bij MS-programma's). Ge kunt de Engelstalige editie kopen, alsook de Nederlandstalige enz. Ge kunt niet simpelweg Word kopen en de taal veranderen in waar ge goesting hebt. Dat zit er dan gewoon niet bij.

Op bepaalde Office cd's kan je zelf kiezen welke taal de omgeving moet krijgen...
Je kan zefs met de installatie cd en Microsoft update een andere taal erbij halen

FISHERMAN 5 september 2006 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Monocle (Bericht 1954471)
Op bepaalde Office cd's kan je zelf kiezen welke taal de omgeving moet krijgen...
Je kan zefs met de installatie cd en Microsoft update een andere taal erbij halen

Als ik mij niet vergis, zijn die enkel beschikbaar voor bedrijven en niet voor particulieren(tenzij je de illegale weg opgaat).

DaBlacky 5 september 2006 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN (Bericht 1954474)
Als ik mij niet vergis, zijn die enkel beschikbaar voor bedrijven en niet voor particulieren(tenzij je de illegale weg opgaat).

Zo heb ik het ook begrepen. En het blijft iets anders dan eventje een taal instellen bij de opties.

MaXiMuS 6 september 2006 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 1954035)

aha, ik dacht dat het wel mogelijk moest zijn via herinstalleren of zo, maar zoiets duurt mij veel te lang

hoedanook: ge vergist u: ik heb de nederlandse versie ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be