![]() |
Belgie En Monaco
Kan België Monaco worden?
We hebben reeds een vorst zoals in Monaco (hoewel de Belgische vorst geen macht heeft i.t.t. de Monegaskische), nu nog de investeerders aantrekken. Kan België het Monaco van het noorden worden? ;-) Waarom niet? |
Citaat:
Wie zich in België wil vestigen stort €300000 op een geblokkeerde rekening en verblijft er minstens zes maanden per jaar. In België verblijf je jaren zonder papieren en krijg je tenslotte toch nog een verblijfsvergunning. |
Citaat:
In Monaco kunnen non-Monegasken geen directe eigenaars zijn van enigerlei immobilien,ongeacht hun zakken geld. allemaal kleine detailtjes dunkt me :? |
Citaat:
Volgens mij zijn we al aardig op weg Hans. |
Citaat:
Monaco is niet groter dan Brussel. |
Citaat:
|
Zo'n open doelkans krijgen van een bubber, dat laat ik niet liggen.
In geen tien jaar kunnen wij zo welvarend worden als Monako !! Maar één voorwaarde !! De Frankofone geldverspilling stoppen. Is alleen maar mogelijk via Vlaamse zelfstandigheid. Vervolgens kan Walenland het Vlaamse voorbeeld volgen. Zij zullen dus iets langer erover doen om op gelijke hoogte als Monako te komen, maar dat is toch maar een detail. Bedankt voor die bloemen (en die kans om je te pakken, toch nie snugger hé) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Monaco is trouwens een leuke plaats om te bezoeken. Voor een dagje of 2 misschien.
|
Er bestaat al een Noordelijk belastingsparadijs voor wie Monaco te zuiders vind: Isle of Man.
Ik denk niet dat er plaat is voor nog een tweede. |
Citaat:
Maar de tweede reden dat België niet kan worden zoals Monaco is omdat de Grimaldie van hun eigen fortuin leven en werken voor hen centen, hun collega's hier leven van onze centen. |
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar een België met dat neo-Stalintische bastion in het zuiden.....:roll: |
Het Franstalig landsgedeelte zal wss vlugger Marocco dan Monaco kunnen worden... ;-)
|
Citaat:
Marocco heeft nog een eigen economie, Wallonië leeft van de ontwikkelingshulp. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be