Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Straffe kost. Wat een talent! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=58318)

Antoon 6 september 2006 08:39

Straffe kost. Wat een talent!

Als je van diva's houdt, dan mag je dit niet missen.

Klik hier.

Bianca Ryan, 11 jaar. Alstublieft!

Antoon 6 september 2006 15:12

Wat denken jullie erover? Is dit geen plezier om te zien en horen?

Lex Blanca 6 september 2006 15:29

Ik vind er zelfs geen woorden voor.
Onwaarschijnlijk.
Superlatieven schieten tekort.:|

Apocalyps 7 september 2006 05:54

A star is born. is zelfs nog te min.

BigF 7 september 2006 11:13

Zo duiken er elk jaar wel een aantal op sinds die Idool-toestanden.
Probleem met kindersterretjes is dat volwassenen er niet te erg in geinteresseerd zijn en de jeugd houdt vaak niet van die diva-muziek.

Als ze nog een leuk snoetje hebben kan het nog wel eens iets worden binnen enkele jaren, maar in't beste geval wordt zo'n meisje achtergrondzangeres ofzo.
Of 't moet zijn dat er een platenfirma is die er nu alles uit wil persen wat er uit te halen is, maar dan zijn zo'n sterretjes meestal al lang doodgebloed tegen dat ze aan het grote werk kunnen beginnen.
Bovendien sleuren ze voor heel de rest van hun leven hun 'kindersterretje'-imago mee.

Wat niet wegneemt dat ze natuurlijk fantastisch kunnen zingen. Daar niet van, maar ik zou er toch mijn geld niet opzetten.

Eerst het uiterlijk, dan de stem. Dat is de regel tegenwoordig.
Dat valt natuurlijk te betreuren maar het is niet anders...

Lex Blanca 7 september 2006 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 1960030)
Zo duiken er elk jaar wel een aantal op sinds die Idool-toestanden.
Probleem met kindersterretjes is dat volwassenen er niet te erg in geinteresseerd zijn en de jeugd houdt vaak niet van die diva-muziek.

Als ze nog een leuk snoetje hebben kan het nog wel eens iets worden binnen enkele jaren, maar in't beste geval wordt zo'n meisje achtergrondzangeres ofzo.
Of 't moet zijn dat er een platenfirma is die er nu alles uit wil persen wat er uit te halen is, maar dan zijn zo'n sterretjes meestal al lang doodgebloed tegen dat ze aan het grote werk kunnen beginnen.
Bovendien sleuren ze voor heel de rest van hun leven hun 'kindersterretje'-imago mee.

Wat niet wegneemt dat ze natuurlijk fantastisch kunnen zingen. Daar niet van, maar ik zou er toch mijn geld niet opzetten.

Eerst het uiterlijk, dan de stem. Dat is de regel tegenwoordig.
Dat valt natuurlijk te betreuren maar het is niet anders...

Zij is toch wel anders volgens mij...en dat verklaart de jury dan ook.Niet dat ik Mitch van Baywatch zo hoog inschat op dat vlak :-),maar die andere kennen hun vak wel denk ik (en Hasselhoff allicht ook wel).
Nee,dit is echt top,dit is meer dan een doordeweeks achtergrondzangeresje...niet alle sterren moeten zich op MTV bewijzen.

Scarabaeida 7 september 2006 18:42

Inderdaad, BigF. Superlatieven overtreffen gewoonlijk toch alles. ;)

Jazeker 7 september 2006 20:37

ekskimo 7 september 2006 20:39

damned
die zou het wel beter gedaan hebben op mijn adviesproef

van Maerlant 7 september 2006 20:44

Mooi, mooi. Nu nog goede muziek ipv die diva brol, en ze komt er wel degelijk.

Scarabaeida 7 september 2006 21:32

Ze moet nog openbloeien, dus ze kan nog alle kanten op.

BitterSweet 7 september 2006 21:39

Ik heb dit reeds gepost een maand of zo geleden ook in K&K.
Fantastische stem.

Lex Blanca 8 september 2006 03:26

Net nog eens gekeken..absolutely top of the bill.Zo kom je er niet veel tegen.Wie er anders over denkt verwart mij...:?

Lex Blanca 8 september 2006 03:39

Net nog eens gekeken,met de ogen dicht...unbelievable...en ik heb vanavond live Rise Against bijgewoond in Hof Ter Loo...ik ben van geen kleintje vervaard vandaag.

DaBlacky 8 september 2006 16:28

Is dat geen playback? Ik bedoel: is het niet biologisch onmogelijk om op die leeftijd al dergelijke stem te hebben?

Maw: idd: unbelievable!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be