![]() |
Ziekenhuis introduceert boerka voor patiënten
Citaat:
Ik ben het volledig eens met het commentaar in The Daily Express. |
Citaat:
|
Ach, dit is gewoon de totale inpalming door de islam. Langzaam maar zeker...
|
Citaat:
|
Waar jullie nu problemen over maken. 'k Zie trouwens niet in hoe dit positieve discriminatie is... Voelen jullie je gediscrimineerd? Ga dan toch ook een boerka dragen he. :lol:
|
Citaat:
Dit is positieve discriminatie omdat moslims op handen en voeten bediend worden. Volledig akkoord met The Daily Express! Nog even dit: wordt de boerka dan ook gedragen op de operatietafel? |
Citaat:
Op handen en voeten bediend... Klinkt een beetje overdreven, niet? |
Citaat:
|
Hopelijk komt Heftruck in ons land nooit in een zakenkabinet terecht.... :-)
|
Citaat:
Is het je trouwens nog niet opgevallen dat er tegenwoordig veel over anti-zionisme en antisemitisme op het forum wordt gebrabbeld terwijl de moslimhaat van extreem-rechts er overal afdruipt ? ![]() Zo moesten er meer zijn |
nie slecht bedoeld he, maar:
Citaat:
Karen Jacob, klinkt Joods. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Zo moesten er meer zijn |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die boerka in een ziekenhuis vind ik persoonlijk niet echt gezond en dat is toch de plaats om mensen gezonder te maken. |
Hopelijk zijn het geen witte boerka's. De patienten zouden wel eens met laken en al in de wasserij terecht kunnen komen!
|
Citaat:
normen en waarden kunnen wel beoordeeld worden, bv op basis van respect voor de mensenrechten, de kansen die ze bieden aan individuen hun geluk na te streven etc. tenzij je de mensenrechten ook niet aanvaardt natuurlijk, maar in dat geval zou ik mn hoofd eens laten nakijken ;-) |
De boerka en het respect voor de mensenrechten. Ik wist al dat het voor de zoveelste keer die richting zou opgaan.
Waarom sprak niemand van 'de mensenrechten' toen Israël Libanon begon te bombarderen ? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be