![]() |
Wie is er opgeroepen als bijzitter?
1) Vind je dit een goede zaak? Zelf werk ik 6/7 , zondag is mijn vrije dag, roepen ze niet beter een werkloze op ipv mij?
2)Wat verdien je hiermee? Wie vond het aangenaam? 3)wie gaat plichtsbewust, wie gebruikt truukjes om eronderuit te komen? |
zijn de oproepbrieven dan al verstuurd?
|
Op sommige plaatsen blijkbaar wel he :)
|
Ik zou mij eigenlijk als vrijwilliger willen opgeven maar ik weet nie juist hoe dat moet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vroeger eens op het telbureau gezeten. Ik vond het best leuk...
|
... tot de politie kwam om er mij vanaf te halen
|
Citaat:
2) Ik weet niet meer precies hoeveel het was, maar het was bitter weinig. 3) Burgerplicht verdomme! Hoeveel generaties hebben niet gestreden voor het algemeen enkelvoudig stemrecht? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wanneer krijg je eigenlijk de oproepingsbrieven om te gaan stemmen?
Moet je 18 zijn op 8 oktober, of 18 zijn als de brieven verstuurd zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
(6 dagen op 7?! vrijwillig?? Hoe idioot kun je zijn :lol: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2) Diefstal Leuke dinges eh, zo'n democratie. |
ze hebben me niet opgeroepen. Indien ze dat zouden doen dan moet ik hen zeggen dat ik als overtuigd VB'er mensen zal sturen in de richting van VB stem. De oudjes die niet met die stemcomputer kunnen werken en zo. Ik denk dat ik rap bijzitter af zou zijn.
Bovendien kunnen ze me niet dwingen. Ik sta in de week op om 9 uur en ga niet op zondag vroeger opstaan. Ze verzinnen maar wat anders. Ik wil wel mijn burgerplicht doen en zo een verwaand kwastje van een kranteredacteur tijdens de verkiezingsshow opzij duwen en een "analyse" geven van het resultaat dat iets dichter staat bij wat de mensen die dag wilden zeggen. In plaats van een nieuw woordje uit te vinden (verzuring is van 2004 en is uitgewerkt). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be