![]() |
Andere ex-VB-er klapt uit de biecht
Citaat:
Ik ken de mens van haar noch pluim, weet enkel dat het iemand uit Mechelen is, maar in mijn ogen is dit ne grote meneer. Misschien iets om over na te denken door sommigen.... |
Bron?
|
Ja, wie is die man, TD?
|
Citaat:
Ik ben mijn achterstand aan het inlezen van Pallieterkes voor de moment en vond dit toch wel een erg mooie menselijke reactie. De naam van de persoon in kwestie staat er onder, maar ik weet niet of ik die zijn naam mag vermelden. Het gaat wel om iemand uit Mechelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha..8-)
Prachtig toch wel. Vind ik eerlijk gezegd wel veel lef hebben om dat te zeggen. Want er zijn er erg veel die constant het tegendeel beweren. Ik weet het niet, ik ben geen lid ofzo. Maar in iedere partij heb je mensen die het echt voor het zeggen hebben. Vb: Vandelanotte, Elio'tje, Duchatelet.. |
Citaat:
|
Citaat:
"Ik kan het niet opbrengen, ondanks aangeboden plaatsen bij VLD en bij de NVA, mij bij een andere partij te engageren. Verraad aan mijn gedachtegoed kan ik niet plegen. Al die ex-Blokkers en ex-Belangers doen dat wel. Beschamend." Inderdaard, zijn ideeën over overlopers komen nogal sterk overeen met die van mij. Helaas zijn ze bij het Belang duidelijk een andere mening toegedaan, gezien de blitzcarrière die een niet nader genoemde overloopster daar nu krijgt... |
Citaat:
Welke idealen heeft zr verraden? |
Citaat:
|
Citaat:
Laat ons ophouden met dat eeuwig getwist tussen Vl-nationalisten. |
Citaat:
Ik denk dat het geschreven is door een Vlaams Nationalist.... een echte. |
Citaat:
MRM is m.i. niet van ideologie veranderd. De N-VA (spijtig genoeg) wél. |
Citaat:
|
Citaat:
Daar heb ik nog nooit bewijs van gezien van die stelling, als u bewijs hebt gelieve het dan te geven. BDW daarentegen heeft hier een week voor het kartel op het forum CD&V nog met de grond gelijk zitten maken en gezegd dat het kartel (de eerste poging) niet door ging omdat het CD&V niet menens was met de vlaamse eisen. Diezelfde BDW zat een week later in kartel met CD&V. Met wat geluk kan je zijn posts nog terugvinden als je ze toen gemist hebt. |
no straffer roott... enkele weken terug zei BDW dat hij nooit onderhandeld had met de VLD over kartelvorming, een dag later herinnerde hij zich plots een beginselverklaring. VLD en Cdnev zijn dus inwisselbaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
wel wel wel... Ik ken hem als een zeer verstandige mens, helaas al even uit het oog verloren |
Hmm, zeer eerlijk persoon! 99,9% van de gevallen om uit de partij te gaan heeft inderdaad met persoonlijke problemen te maken!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be