![]() |
Belgicisme niet meer te stoppen!
BRON: http://bobvangeel.web-log.nl/
Citaat:
Ik zit al vier jaar op kot in Leuven, en ik heb er nog nooit iets van de "Belgische Beweging" (2 hoofdletters, pas op!) opgemerkt. Integendeel, ik heb nog nooit zoveel Vlaams-nationalisten bij elkaar gezien als onder de Leuvense studenten. |
Trouwens, ik dacht dat het geen BUB-leden waren die het podium bestormden tijdens de Ijzerwake?
|
Citaat:
|
Dacht ik ook.
|
Ik had zelfs nog nooit van de BUB gehoord tot ik op dit forum eens kwam piepen...8O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het al eeerder hier op dit forum gezegd en ik zeg het nog maar een keertje: De B.U.B. roelt! Dit is een club jonge, gemotiveerde mensen, die er wat voor over hebben om hun ideologie te verkondigen. Ze zijn underdogs, werken met niks maar laten zich niet uit het veld slaan door de gevestigde orde. Zoiets kan alleen maar mijn respect krijgen. Als ik Vlaming was zou ik zonder twee keer na te denken op ze stemmen! Maar gelukkig ben ik Nederlander en daarom natuurlijk aanhanger van de Groot-Nederlandse gedachte ;) Laten we hopen dat het VB ff België gaat pwnen! PS: Wie is die babe op de BuB-foto's op die site? PS2: Schande, die bob is een universitair student, maar maakt dik veel spel- en grammatica fouten op z'n blog! Dat doet afbreuk aan de hele BUB. Hij moet beseffen dat hij bijdraagt aan het imago van z'n partij! |
Idd een mooi grietje ja, is dat mevrouw Hans? :mrgreen: En ook ik had nog nooit van de BUB gehoord, maar hier heerst natuurlijk de OllandSSch-nationalistische mediaboycot.
|
Citaat:
|
Feit!
Belgicisme heeft volgens mij afgedaan. Buiten het koningshuis en enkele koppigaards (Croote vb.) zijn steeds meer mensen bewust van het feit dat België gedoemd is om te falen. Het heeft eigenlijk altijd al gefaald. Wallonië is en blijft een BLOK aan het been van alle Vlamingen. Er zijn steeds meer mensen die inzien dat Vlaanderen onafhankelijk moet zijn, niet zozeer uit Vlaams-nationalistische overwegingen maar veeleer uit economisch standpunt. Zij zijn ook niet blind, zij hebben ook weet van de miljardentransfers. |
Citaat:
Let onder andere op de bombastische taal die bubbel Bob gebruikt. Gewoonweg hilarisch. :lol: |
Citaat:
|
Bub? In Leuven??? Nooit van gehoord, en ik ben van Leuven.
Nu, de enige sympathieke belgicist die ik ken is De Croo :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be