Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Belgicisme niet meer te stoppen! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=58369)

lomeanor 6 september 2006 13:50

Belgicisme niet meer te stoppen!

BRON: http://bobvangeel.web-log.nl/

Citaat:

Ondertussen zijn we echter niet stil blijven staan. De BUB heeft de kaap van 1000 leden overschreden, en acties worden groter, drastischer en frequenter.
Zo trotseerden militanten van de BUB Vlaamsnationale skinheads en ander tuig op 11 juli, de Gordel en bestormden we het podium van het België-haatfeestje van de Ijzerbedevaart.
Het grote pluspunt van de BUB is dat onze leden vooral uit jongeren bestaan. Jonge Belgische militantenkernen bestaan nu in alle Belgische steden, en wij zijn niet meer te stoppen. En zeker in Leuven niet, waar de Belgische Beweging meer nog dan elders groeit en bloeit.
:rofl:

Ik zit al vier jaar op kot in Leuven, en ik heb er nog nooit iets van de "Belgische Beweging" (2 hoofdletters, pas op!) opgemerkt. Integendeel, ik heb nog nooit zoveel Vlaams-nationalisten bij elkaar gezien als onder de Leuvense studenten.

lomeanor 6 september 2006 13:51

Trouwens, ik dacht dat het geen BUB-leden waren die het podium bestormden tijdens de Ijzerwake?

Online 6 september 2006 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 1957239)

Ik zit al vier jaar op kot in Leuven, en ik heb er nog nooit iets van de "Belgische Beweging" (2 hoofdletters, pas op!) opgemerkt. Integendeel, ik heb nog nooit zoveel Vlaams-nationalisten bij elkaar gezien als onder de Leuvense studenten.

1000 leden : 5 kernleden en hun overige kaartjes hebben ze aan de man gebracht door een hoop gepensioneerden die van koekendozenromantiek en Fabi's haute coiffure houden, op te lichten. :lol:

van Maerlant 6 september 2006 13:56

Dacht ik ook.

Cynical Ice 6 september 2006 14:09

Ik had zelfs nog nooit van de BUB gehoord tot ik op dit forum eens kwam piepen...8O

end 6 september 2006 14:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynical Ice (Bericht 1957327)
Ik had zelfs nog nooit van de BUB gehoord tot ik op dit forum eens kwam piepen...8O

idem

Thomas- 6 september 2006 14:33

Citaat:

ik ook niet :lol: maar diegene die hun langs deze weg leren kennen zien hun direct van hun beste kant :lol:

Zeno! 6 september 2006 14:45

Citaat:

Zo trotseerden militanten van de BUB Vlaamsnationale skinheads en ander tuig op 11 juli, de Gordel en bestormden we het podium van het België-haatfeestje van de Ijzerbedevaart.
Geweldig toch hoe hier weer subtiel de link wordt gelegd tussen skinheads, Vlaamsnationaal, 11 juli en zelfs de Gordel... :roll:

vlijmscherp 6 september 2006 14:45

Citaat:

idem

Zeno! 6 september 2006 14:47

Citaat:

En zeker in Leuven niet, waar de Belgische Beweging meer nog dan elders groeit en bloeit
:lol: :lol: :lol: Patriot, je bent echt een tweede Hans geworden. Mag je trots op zijn.

vercetti 6 september 2006 15:54

Citaat:

idem

Keats 6 september 2006 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 1957239)

Ik heb het al eeerder hier op dit forum gezegd en ik zeg het nog maar een keertje:

De B.U.B. roelt! Dit is een club jonge, gemotiveerde mensen, die er wat voor over hebben om hun ideologie te verkondigen. Ze zijn underdogs, werken met niks maar laten zich niet uit het veld slaan door de gevestigde orde. Zoiets kan alleen maar mijn respect krijgen. Als ik Vlaming was zou ik zonder twee keer na te denken op ze stemmen!
Maar gelukkig ben ik Nederlander en daarom natuurlijk aanhanger van de Groot-Nederlandse gedachte ;) Laten we hopen dat het VB ff België gaat pwnen!

PS: Wie is die babe op de BuB-foto's op die site?
PS2: Schande, die bob is een universitair student, maar maakt dik veel spel- en grammatica fouten op z'n blog! Dat doet afbreuk aan de hele BUB. Hij moet beseffen dat hij bijdraagt aan het imago van z'n partij!

Weezer 6 september 2006 16:03

Idd een mooi grietje ja, is dat mevrouw Hans? :mrgreen: En ook ik had nog nooit van de BUB gehoord, maar hier heerst natuurlijk de OllandSSch-nationalistische mediaboycot.

Zwartengeel 6 september 2006 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 1957778)
Idd een mooi grietje ja, is dat mevrouw Hans? :mrgreen: En ook ik had nog nooit van de BUB gehoord, maar hier heerst natuurlijk de OllandSSch-nationalistische mediaboycot.

Jullie weten gewoon niet hoe gelukkig jullie wel zijn... 8-)

JasperB 6 september 2006 17:12

Feit!

Belgicisme heeft volgens mij afgedaan. Buiten het koningshuis en enkele koppigaards (Croote vb.) zijn steeds meer mensen bewust van het feit dat België gedoemd is om te falen. Het heeft eigenlijk altijd al gefaald. Wallonië is en blijft een BLOK aan het been van alle Vlamingen. Er zijn steeds meer mensen die inzien dat Vlaanderen onafhankelijk moet zijn, niet zozeer uit Vlaams-nationalistische overwegingen maar veeleer uit economisch standpunt. Zij zijn ook niet blind, zij hebben ook weet van de miljardentransfers.

lomeanor 6 september 2006 17:13

Citaat:

Idem.

Let onder andere op de bombastische taal die bubbel Bob gebruikt. Gewoonweg hilarisch. :lol:

Heftruck 6 september 2006 17:15

Citaat:

Wie wel?

Mael PS 6 september 2006 17:24

Bub? In Leuven??? Nooit van gehoord, en ik ben van Leuven.
Nu, de enige sympathieke belgicist die ik ken is De Croo :p

Hans1 6 september 2006 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JasperB (Bericht 1958030)
Feit!

Belgicisme heeft volgens mij afgedaan. Buiten het koningshuis en enkele koppigaards (Croote vb.) zijn steeds meer mensen bewust van het feit dat België gedoemd is om te falen. Het heeft eigenlijk altijd al gefaald. Wallonië is en blijft een BLOK aan het been van alle Vlamingen. Er zijn steeds meer mensen die inzien dat Vlaanderen onafhankelijk moet zijn, niet zozeer uit Vlaams-nationalistische overwegingen maar veeleer uit economisch standpunt. Zij zijn ook niet blind, zij hebben ook weet van de miljardentransfers.

Vandaar dat 70% van de door ons ondervraagde Leuvenaars een unitair België willen.:lol:

CHW 6 september 2006 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 1958109)
Vandaar dat 70% van de door ons ondervraagde Leuvenaars een unitair België willen.:lol:

En hoeveel waren er dat ook al weer?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be