![]() |
De kruisiging van Madonna.
Madonna maakt geen uitzondering
ma 04/09/06 - Verschillende Nederlandse verenigingen protesteren tegen de twee optredens van Madonna in Amsterdam. De Amerikaanse popster zou met haar kruisigingsact moreel verval veroorzaken. Gisteren werd alvast een gebedswandeling gehouden om Madonna "te redden". Madonna haalt zich wereldwijd de woede van gelovigen op de hals omdat ze tijdens haar show aan een kruis hangt met een doornenkroon op haar hoofd. ![]() Ook in Nederland zorgt de act voor beroering. Gisteren gaf de popster het eerste van twee uitverkochte concerten in de Amsterdamse ArenA. De christelijke partij SGP en de SGP-jongeren kondigden aan dat ze na het concert aangifte zouden doen van godslastering. De SGP-jongeren sloegen gisteren ook aan het bidden voor Madonna, sommigen begonnen zelfs met vasten. De Nederlandse minister van Justitie Donner zegt de commotie te begrijpen, "maar de kruisigingsscène kan (wettelijk) niet verboden worden". "Recht op vrije meningsuiting" De christelijke anti-abortusorganisatie Stichting Schreeuw om Leven hield tijdens het concert een "gebedswandeling" rond de ArenA om te protesteren tegen de godslasterlijke show (foto). ![]() Religieus fundamentalisme of echte bezorgdheid ?? Wie zal het zeggen ?? |
Zolang ze gewoon protesteren en geen ambassades en vlaggen in brand steken, is het voor mij allemaal in orde
|
Citaat:
|
the show must go on.
|
Citaat:
|
:rofl:
De namen der gekken, vind men op alle plekken. |
Als ze zich zo wil profileren, je m'en fous. Ze zal er later wel spijt van krijgen.
|
Citaat:
die mensen mogen ook vrij hun mening uiten. of het iets gaat uithalen doet er niet toe, wel dat het geweldloos gebeurt. |
Die cartoons van Jezus kregen zelfs minder tegenkantingen. Ik ben vergeten door welke Nederlandse cartoonist. Volgens mij is dat van Nozzman, niet zeker.
|
meer van dat!
Weg met alle kaloten en achterlijke gelovigen |
Citaat:
|
Hihihi Madonna doet het weer :lol:
Das gewoon een goede reclamestunt! Laat die gelovigen maar zagen, wat gaan ze doen? Kruistocht tegen Madonna beginnen? |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
Laat de zeveraars toch zeveren... ieder zijn ding.
|
Hoewel ik de 'kruisiging' van Madonna niet echt nodig acht in haar show, voel ik mij als christen niet echt beledigd. Ik ben namelijk ook voor de vrijheid van meningsuiting.
Maar het is ook voor het principe van deze vrijheid dat ik de vreedzame protestacties van de SGP toejuich. Het siert hen. Wat een verschil met de moord- en brandmentaliteit van de moslims. |
Ja moest ze de moslims voor het hoofd stoten ze was er al nimeer :|
|
Ik snap er helemaal niks van, als je Madonna wil zien en dus ook aan het kruis zien hangen moet je er voor betalen.
Wil je dit niet, simpel, ga niet naar het optreden luister niet naar haar muziek voor mijn part en de zaak is opgelost. |
Laat die bejaarde huppelkut eerst eens leren zingen.
|
Zeer onoriginele act.
Maar een geluk dat mensen er kwaad door worden, het zou er nog aan moeten mankeren. |
Wanneer gaat dat stomme mens leren dat ze geen twintig meer is?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be