Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Het wordt steeds totalitairder.... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=58422)

ilfalco 6 september 2006 18:03

Het wordt steeds totalitairder....

Televisiespotje roept vanaf 22 september op tot verdraagzaamheid

BRUSSEL - Vanaf 22 september zal op heel wat zenders een televisiespotje te zien zijn dat oproept voor meer verdraagzaamheid en dat de 0110-concerten promoot. Bijna alle Belgische zenders ondersteunen het initiatief en stelden enthousiast zendtijd ter beschikking, aldus een mededeling.
Het spotje is een initiatief van een aantal mensen uit de filmsector in samenwerking met CFP-Belgium, de vereniging van reclamefilmproductiehuizen. Het spotje roept op voor meer verdraagzaamheid en moet de mensen warm maken om massaal aanwezig te zijn op de 0110-concerten. Die concerten voor verdraagzaamheid, tegen extremisme, tegen racisme en tegen zinloos geweld hebben plaats op 1 oktober in Antwerpen, Gent, Brussel en Charleroi.

Vanaf 22 september is een 30-seconden versie van het spotje te zien op verschillende Belgische televisiezenders waaronder Eén, Canvas, VTM, Kanaal2, JimTV, VT4, VijfTV, RTL, MTV/TMF, Arte en zowat alle regionale Vlaamse zenders. Het spotje wordt zondag 10 september in het centrum van Brussel opgenomen. ((BELGA))06/09/2006

Dit is de totale waanzin...
Onder de dekmantel van de strijd tegen zinloos geweld enr acisme... eigenlijk een massale mediacampgane voeren tegen één partij. En dat kom je te weten als je naar de site surft.

Revolutie 6 september 2006 18:05

was toch voorspelbaar.
Ze zullen alles inzetten om het VB klein te krijgen.

ilfalco 6 september 2006 18:08

Dat er maar géén grote boomerang terugkomt...

lomeanor 6 september 2006 18:10

Dit is inderdaad waanzin. Dit is gewoonweg indoctrinatie en propaganda!

Een regelrechte schande!

Enkel en alleen om de grootste Vlaamse partij te kraken! En natuurlijk weer handig dicht bij de verkiezingen...

Van subtiliteit heeft belgisch-links blijkbaar nog niet gehoord.

solidarnosc 6 september 2006 18:13

Pfff. Ik begrijp niet waar jullie zich zorgen om maken. Dit is de rituele oefenining dat de "progressieven" iedere verkiezingen doen om de volgende 6/4 jaar met een gerust geweten door te kunnen komen. Even voorspelbaar ondertussen als het vallen van de bladeren.

Hans1 6 september 2006 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 1958276)
Dat er maar géén grote boomerang terugkomt...

Uw totalitair nazi-regime, zeker?:?

Hans1 6 september 2006 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 1958280)
Dit is inderdaad waanzin. Dit is gewoonweg indoctrinatie en propaganda!

Een regelrechte schande!

Enkel en alleen om de grootste Vlaamse partij te kraken! En natuurlijk weer handig dicht bij de verkiezingen...

Van subtiliteit heeft belgisch-links blijkbaar nog niet gehoord.

Ze hadden inderdaad beter dat geld gebruikt om het Vlaams-nationalisme belachelijk te maken want dat is ook toch ook onverdraagzaamheid.:-)

Hans1 6 september 2006 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 1958249)

BRUSSEL - Vanaf 22 september zal op heel wat zenders een televisiespotje te zien zijn dat oproept voor meer verdraagzaamheid en dat de 0110-concerten promoot. Bijna alle Belgische zenders ondersteunen het initiatief en stelden enthousiast zendtijd ter beschikking, aldus een mededeling.
Het spotje is een initiatief van een aantal mensen uit de filmsector in samenwerking met CFP-Belgium, de vereniging van reclamefilmproductiehuizen. Het spotje roept op voor meer verdraagzaamheid en moet de mensen warm maken om massaal aanwezig te zijn op de 0110-concerten. Die concerten voor verdraagzaamheid, tegen extremisme, tegen racisme en tegen zinloos geweld hebben plaats op 1 oktober in Antwerpen, Gent, Brussel en Charleroi.

Vanaf 22 september is een 30-seconden versie van het spotje te zien op verschillende Belgische televisiezenders waaronder Eén, Canvas, VTM, Kanaal2, JimTV, VT4, VijfTV, RTL, MTV/TMF, Arte en zowat alle regionale Vlaamse zenders. Het spotje wordt zondag 10 september in het centrum van Brussel opgenomen. ((BELGA))06/09/2006

Onder de dekmantel van de strijd tegen zinloos geweld enr acisme... eigenlijk een massale mediacampgane voeren tegen één partij. En dat kom je te weten als je naar de site surft.

Een Belgisch evenement. Voorbode van het nieuwe unitarisme misschien. Weg met het VB, weg met flamingantisme en leve het unitaire België ! :-D

Schavuit 6 september 2006 18:37

Ahja, ga gewoon naar die optredens als je die muziek kan smaken en doe in het stemhokje waar je zin in hebt hé;-) . Die organisatoren denken precies van "hoe meer volk aanwezig zal zijn, hoe minder stemmen voor vlaams belang":lol: :lol: .

Moest het vb veel stemmen zal halen, zal de klap voor barman & co des te groter zijn.:-( 8-)

:sleeping:wat een onzin eigenlijk, al die heisa om een paar domme concerte:sleeping:

Schavuit 6 september 2006 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 1958350)
Ze hadden inderdaad beter dat geld gebruikt om het Vlaams-nationalisme belachelijk te maken want dat is ook toch ook onverdraagzaamheid.:-)

M.a.w. investeringen in punaises voor de volgende gordel?;-)

longhorn 6 september 2006 18:38

Als men voor de zendtijd betaalt met prive-geld, zie ik geen probleem.

Revolutie 6 september 2006 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 1958354)
Een Belgisch evenement. Voorbode van het nieuwe unitarisme misschien. Weg met het VB, weg met flamingantisme en leve het unitaire België ! :-D

:lol:

ilfalco 6 september 2006 18:47

Citaat:

Als men voor de zendtijd betaalt met prive-geld, zie ik geen probleem
De zenders schenken de zendtijd.... Ook de openbare omroep dus.

En het concert zelf wordt al gesponsord door de natiionale loterij...

ik denk dat mocht dit gebeuren in één of ander derdewereldland dat men dan van uit europa de verkeizingen ongeldig zou verklaren. ik voel me echt inwoner van een dictatoriale bananenrepubliek.

longhorn 6 september 2006 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 1958419)
De zenders schenken de zendtijd.... Ook de openbare omroep dus.

En het concert zelf wordt al gesponsord door de natiionale loterij...

ik denk dat mocht dit gebeuren in één of ander derdewereldland dat men dan van uit europa de verkeizingen ongeldig zou verklaren. ik voel me echt inwoner van een dictatoriale bananenrepubliek.

Dan is het inderdaad een schande maar niet echt iets waar ik van verschiet in Belgie anno 2006.

Uh-Huh 6 september 2006 18:54

Citaat:

Hoe schandalig toch... :roll:

longhorn 6 september 2006 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 1958446)
Hoe schandalig toch... :roll:

Als er gratis reklame gemaakt wordt door de openbare omroep voor dat concert is het schandalig. Prive-zenders doen wat ze willen met hun zendtijd. En denk je echt dat zo'n spotje zal helpen? Jarenlang had men de 'Say No to drugs' TV-campagne gestart door Nancy Reagan en het heeft geen zak geholpen. Trouwens hoe definieer je verdraagzaamheid in Belgie tegenwoordig?

CutTheCrap 6 september 2006 19:09

Welk maarschappelijk probleem gaan die concerten nu weer oplossen, ik ben het even kwijt. Als er iemand is die denkt dat met die concerten de vreemdelingen problematiek e.d. zal opgelost of vooruit geholpen worden, die geeft het totaal mis. Het is precies hetzelfde als "primitieve" stammen die een ronde staan te dansen en roepen om regen af te dwingen. Wel eens interessant om naar te kijken maar nul effect.
Oh ja, en diegene die denken dat die concerten gratis zijn heeft het ook lekker mis, ze worden georganiseerd met belastingsgeld.
Mijn advies, als je de muziek goed vindt ga er maar naar toe, je hebt er toch al voor betaald en doe in het stemhokje wat je wil.

Zwartengeel 6 september 2006 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 1958354)

Ga jij maar verder de lof zingen van je francophone koningshuis.

Max van Dietschland 6 september 2006 19:55

Citaat:

Wat al jaren onderhuids aan de gang was, wordt nu pas echt zichtbaar. De zelfbenoemde culturele elite, de pers, en een groot deel van de Vlaamse showbizzwereld verklaart openlijk de oorlog aan de grootste partij van Vlaanderen en tegen 1 000 000 deftige en gezond volksnationale Vlamingen.

Ze zijn wel zo slim om dit 1 week voor de verkiezingen te houden, waardoor de mogelijkheden om in die periode om zelf op te treden en zelf de oorlog hiertegen te verklaren beperkt is, gezien de zeer delicate periode.

O Heer onze God, wat verlang ik naar het moment van de machtsovername, waar we dit gespuis voor deze provokatie eens goed de rekening kunnen presenteren. Het Vlaamse volks zou beter de grote nationale TV stations binnenvallen en de boel gaan bezetten en er het gespuis uit jagen.

Met Fiere Vlaamse groet

Max

Herr Flick 7 september 2006 07:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 1958285)
Pfff. Ik begrijp niet waar jullie zich zorgen om maken. Dit is de rituele oefenining dat de "progressieven" iedere verkiezingen doen om de volgende 6/4 jaar met een gerust geweten door te kunnen komen. Even voorspelbaar ondertussen als het vallen van de bladeren.

Ik zit vol spanning op de uitslag te wachten, eerlijk gezegd, eigenlijk zou een peiling net voor de spotjes, en een peiling erna wel eens interresant kunnen zijn...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be