![]() |
George Bush: "Ja, CIA had wel geheime gevangenissen"
Citaat:
|
Sommigen hebben ook nooit begrepen waarom die niet naar een voetbalmatch mochten gaan kijken...;-)
|
Citaat:
|
Het is wel ongelooflijk dat G. Bush pas nu toegeeft dat de CIA geheime gevangenissen had (heeft) waarbij ongetwijfeld foltertechnieken werden gebruikt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die Amerikanen moeten zich nogal schamen met deze president, hij heeft in elk geval het imago van de VS flink door het slijk gehaald.
|
Ik zie hier geen graten in.
De geheime diensten hebben op die manier zware aanslagen vermeden, dus wat is hier het probleem? |
Citaat:
Dit zegt echter niets, elke zichzelf respecterende politicus zou dit namelijk beweren. |
Citaat:
Ik begrijp niet goed waarom er zoveel ophef wordt gemaakt hieromtrent. Niet alleen zijn de gevangenen in Afghaanse terroristenkampen of tijdens gevechten aldaar opgepakt, maar een aantal hebben werkelijk te maken gehad met reeds gebeurde aanslagen. En je kan er van uitgaan dat ook een aantal Europeanen vandaag niet in leven zouden zijn mocht men geen toekomstige aanslagen hebben verijdeld, wat zonder twijfel is gebeurd, dankzij de Amerikaanse aanpak. |
Dit is zo weer van dat vullingsnieuws dat wel aan eht licht mag komen. Het is niet allerbelangrijk, maar het heeft genoeg releverende waarde om als controverse opgepikt te worden, terwijl de echte controverses door de mainstream bijna compleet ongemoeid worden gelaten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, wereldschokkend nieuws voor linkse rukkers. Een normale mens kan dat geen bal schelen.
|
Citaat:
|
![]() Nou nou, wie had dit nu zien aankomen, misleid door de VS. Destijds, na harde woorden was de nederlandse minister van buitenlandse zaken, Ben Bot, zo snel om dat in mijn ogen onze politici gewoon voorgelogen willen worden. Ik hoop dat de heren nu eindelijk geleerd hebben dat de VS niet meer te vertrouwen is. |
Citaat:
|
De terroristen hebben al gewonnen. Bush heeft altijd de mond vol over het feit dat deze terroristen hun zo geliefde vrijheid gaan afpakken. En als reactie keuren ze de Patriot Act af die de vrijheden van de Amerikaanse burgers totaal inperkt. Die terroristen moeten de vrijheid van de VS niet meer afpakken, ze hebben het zelf al veel grondiger gedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn op dit forum veel mensen actief wiens mening ik niet deel, er zijn er evenveel actief wiens mening ik ten allen tijde bestrijd, maar het overgrote deel van deze mensen hebben nog één morele ondergrens van redelijkheid en dat is dat ze het recht op leven nog min of meer verdedigen, een onderliggend respect voor het feit dat zinloos lijden moet vermeden worden. U daarentegen hebt reeds via meerdere posts blijk gegeven van een ziekelijke bloeddorstigheid die ofwel uit extreme domheid ofwel uit psychopathie moet voortspruiten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be