![]() |
B.U.B., wat is dat eigenlijk voor een partij?
Als Nederlander weet ik niet zoveel van de Belgische of Vlaamse politieke partijen af.
Ik weet wat het VB is, evenals de N-VA, de SP-A en zelfs de Waalse PS. Maar wat is die B.U.B. eigenlijk voor een partij? Maakt zij ooit een kans om ooit de premier van Belgie te leveren? In Leiden had je ooit de studentenpartij 'Ken Uw Toekomst' (K.U.T.) en in Utrecht 'Laat U Leiden' (L.U.L.). Is de B.U.B. ook zo'n studentikoze a-politieke partij? |
Citaat:
|
het is een partij die zegt wat 70% van de Belgen denkt! jawel, je hoort het goed, het BUB is in feite de enigste partij die nog zo mogen bestaan! de reden waarom je er nog niets van weet is gewoon door het Vlaamsch-nationalistische complot van de media.
|
tis nu UNIE, allé die claimen dat de meeste BUB'ers zijn overgelopen naar UNIE.
|
De BUB is een partij voor advocaten die graag duimspijkers rondstrooien op vlaamse fietsevenementen. ;)
|
Citaat:
Kunnen B.U.B. en Unie dan niet beter fuseren. |
Citaat:
fuseren als ze juist gescheurd zijn:-D mss heelt de tijd wonden. maar ik vermoed dat éen van de twee op termijn ter ziele zal gaan;-) |
Citaat:
Maar om dat te kunnen begrijpen, heb je nodige intellectuele capaciteiten nodig, dixit uw vriend Leterme.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
U moet weten bij de vorige verkiezingen in 2004 haalde de BUB amper 0,27% van de stemmen of amper 13000 stemmen in totaal en dan durven ze nog beweren dat een overgrote meerderheid van de Belgische bevolking hun idee van unitarisme delen.
Wat je vraag betreft tussen de verschillende Vlaamse partijen is de samenwerking ook zeker verre van optimaal maar er kunnen compromissen met elkaar gesloten worden, nu ja soms zijn die compromissen voor sommige partijen soms van het goede teveel. Het VB is een partij die op zijn eentje blijft staan, tot op heden is er nog geen enkele partij die met hen in zee wil gaan en maar goed ook zou ik zeggen. |
Citaat:
bij de belgicisten vrees ik daar voor...8-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Hans gaat moeten opletten, of ik zit volgende week al door alle vogelsoorten ter wereld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be