![]() |
Wet op terrorisme bruikbaar tegen Onkelinx?
Uit het VRT-nieuws van vandaag.
"Sinds de nieuwe terrorismewetgeving in 2004 volstaat het lidmaatschap van een organisatie die de democratie wil beschadigen voor een veroordeling." |
dan moet je bewijzen dat de Onkelinkx bij zo'n partij zit. hoe doe je dat?
|
Tja, bij de PS is het waarschijnlijk geen moedwil, maar onkunde.
|
De PS IS een partij die 'de democratie' of toch datgene dat ervoor moet doorgaan, beschadigt.
|
Je kan ze ook treffen via haar medewerkers...
|
Citaat:
|
Wel er zitten op het kabinet een paar medewerkers wiens verleden niet onbesproken is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Haar eerste man heeft ook mooi een jobke, hoewel hij naast zijn drugverleden ook hand-en spandiensten aan terroristen of verdachten zou verleend hebben. |
Citaat:
Haar ex-man bv, ... Die is door Marokko internationaal geseind ivm, drugshandel en georganiseerde misdaad... Ze hebben die ooit op zaventem opgepakt, maar mijnheer had nen diplomatieke pas... Om een schandaal te vermijden is onkeldingens, dan van hem gescheiden, ... Een paar maand later pakken ze hem op in Turkije, maar na veel gepalaver met de ambasade en buitenlandse dingens, is mijnheer opnieuw vrijgelaten... Wonder boven wonder na bemiddelingen van zijn advocaat, de huidige man van onkeldinges... Een normale gangster beland natuurlijk in 't gevang, maar, dit is dus geen normale gangster. |
Citaat:
|
Sinds wanneer is wat de VRT verkondigd het evangelie?
Ik bedoel maar, lees de wetgeving eerst zelf eens. Het lid zijn van een vereniging die het zo niet begrepen heeft op de democratie is geen reden om veroordeeld te worden op basis van de Wet betreffende terroristische misdrijven. Coekie |
In een land waar zelfs met de grondwet een loopje wordt genomen (toch als deze in het voordeel van de Vlamingen is, anders wordt ook deze luchtig als een vodje papier gezien) waar wetten worden aangepast aan de politieke behoefte, en waar nieuwe wetten worden gemaakt om een volksjury geen kans meer te geven, daar heb ik het niet meer zo hoog op met de 'gewone' wetgeving. Jij dan wel?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb intussen al mailtjes gekregen waar ik het nooit van had verwacht. Het 'nieuws' over de kabinetsmederker van Madame ex.Guenned, net als de rest van haar interessante levensloop, doet zo te zien de ronde van Belgique de laatste tijd. ;-)
|
Citaat:
Ik heb die mailtjes ook gekregen, Knuppel. Nog pikanter wordt het als men weet dat Laurette's eerste man, die Marokkaan dus, bij haar op het ministerie van Justitie zou werken en daar zou instaan voor de contacten met de buitenlandse islamitische groeperingen... |
Citaat:
|
Actief meewerken aan een organisatie die aanslagen pleegt, mensen vermoord en via afpersing aan geld komt is inderdaad een strafbaar feit, ook al pleegt men die moorden en aanslagen niet zelf.
Lid zijn van een organisatie die vindt dat de democratie moet worden afgeschaft maar die doelstelling op legale en vreedzame wijze nastreeft is perfect legaal. Coekie |
wie ben jij om daarover te oordelen? Waarom is het DHKC per definitie terroristisch en was het verzet dat niet?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be