![]() |
Problemen op komst voor paardenliefhebbers
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn...090701343.html
Ik dacht dat de VS de belangrijkste exporteur was van paardenvlees? Wat vinden mensen van een ban op paardenvlees? Persoonlijk ben ik er geen liefhebber van maar as such zie ik niet wat het probleem is en waarom men een koe, varken en een konijn zou mogen eten en geen paard. Ten andere. Wat moet er gebeuren met al die paarden die versleten zijn of waarvoor de eigenaars geen koper meer vinden? |
Inderdaad, de VSA wordt steeds etatistischer.
|
Ik heb veel paardenvlees gegeten in mijn jeugd.
Dat was goedkoper. Nu eet ik geen vlees meer. Dat is nog goedkoper. |
Ik ben pro-paardenbiestuk, paardenvlees is zeer mager en rijk aan ijzer.:-P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook paarden. Vooral paarden zijn menselijk. |
Mmmm, paard...voor mij twee graag!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En naar alle waarschijnlijkheid noch in edelheid, noch in snelheid, noch in smaak. Deze thread zou beter tot zijn recht komen in "Koetjes en Paardjes". Daar stoten de koetjes-en paardjesvreters op minder onnozelaars. |
Nu gaan ze in Amerika echt wel te ver. Hoe durven ze mij m'n wekelijks stukske paardensteak te ontzeggen.
Coekie |
Citaat:
|
oppassen
Citaat:
|
Citaat:
Juist: opeten. 8-) |
Paardenvlees is inderdaad magerder en veel gezonder. Ik eet veel paardenbiefstuk en ben weinig ziek ook.
Als ik dan eens ziek ben eet ik 's morgens op mijn nuchtere maag een paardenbiefstuk met een boterham om aan te stekeren. Maar ook als ik niet ziek ben kan ik gerust 's morgens eens een paardenbiefstuk eten en dan kanik er de hele dag tegenaan, ben dan één en al een brok energie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be