![]() |
Alle middelen?
Ja, alle middelen...
Citaat:
Nog iemand die me overtuigend kan bewijzen dat de pers objectief is? |
Het is totale waanzin hier in dit land.
|
Wat een personencultus... :evil:
|
Deze actie doet me een beetje denken aan deze omtrent de snertkrant "De Zorgen" een hele tijd geleden. Min of meer bekende Vlamingen moeten ervoor zorgen dat het stemmenaantal van de sossen wat opgekrikt wordt. Op VRT waren er o.m. verklaringen van Gene Bervoets en het geklasseerde monument "La Esterella". Zielig.
|
Citaat:
|
En met zo'n massale media-steun (van het hele establishement eigenlijk) nog maar 20% halen.
|
Citaat:
In Evergem staan de oefen computers opgesteld. Daar staan alle partijen op. Alleen Vlaams Belang is blanco! Raar maar waar! vergissingske? of bewust gedaan? :evil: |
Citaat:
|
belachelijk naïeve 'celebrities' e.a.
|
Bij ATV nog straffer men laat de veruit grootste partij van antwerpen als eerste aan bod nog voor groen... zodat het zo ver mogelijk van de verkiezingen is.
|
Citaat:
Misschien zijn uw potentiële kiezers de uitgekraamde onzin dan al vergeten.:roll: |
Citaat:
|
Wat houdt Dewinter tegen om ook zo'n batterij "bekende Antwerpenaren" rond zich te scharen ? 8-)
|
Dewinter kan er geen cultuursubsidies tegenover stellen, zou een antwoord kunnen zijn, vanuit bekende hoek dan toch :)
|
Pff, blij dat ik niet in Antwerpen woon. Dit begint hoe langer hoe meer op de DDR te gelijken...
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Volgens mij gaat deze campagne niet veel helpen, of zelfs het tegenovergestelde effect hebben. Zonde van al dat geld.
Off-topic: Hey, dat is een foto van Janssens bij de hoeren, oeps, ik bedoel in het schipperskwartier die hij een paar dagen geleden is gaan bezoeken. Blijkbaar moet dat als voorbeeld dienen voor andere "hoerenbuurten" in Europa. Tof... |
Citaat:
|
Pietje :
Citaat:
- wat weerhoudt een batterij "bekende Antwerpenaren" zich rond FDW te scharen. Het antwoord is dan eenvoudig : - Strangers ! Beste ACOD-groeten ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be