![]() |
Mischien of niet
één op de zeven vlamiingen laag geletterd ,volgens sommigen die dit forum bezoeken ben ik daar ook bij .Eerlijk duurt het langst :lol:
|
Voor ongeletterde of mider geletterde mensen bestaan er cursussen. Deze worden naar mijn mening nog te weinig gepromoot. De drempel naar dergelijke cursussen blijkt voor vele mensen nog altijd veel te hoog te liggen.
Hoe gaat men deze drempel verlagen???? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Plets!
Je vroeg erom... |
Citaat:
Hihi. |
1 Bijlage(n)
Na dit gewelddadig tussendoortje, biedt ik je graag onderstaande aan...
|
Citaat:
Hihi. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo erg is het ook weer niet
|
Is de stelling wetenschappelijk onderbouwd?
En zo ja, is die dan puur "etnisch Vlaams" of is dat incluus nieuwe Vlamingen? |
Zeg, schrijf ik speciaal in m'n vorige reactie een kanjer van een dt-fout en nu het over spelling en zinsbouw gaat, wijst niemand me erop. 'k Zal nog eens fouten schrijven, hé!
Taaltip: Voor het gebruik van 'd' of 't' bij voltooide deelwoorden gebruikt men het voltooid deelwoord als bijvoegelijk naamwoord. De klank wijst hierna alles uit... Bijvoorbeeld: De man werd vertegenwoordig...d? of t? Het bijvoegelijk naamwoord ==> de vertegenwoordigde man dus: De man werd vertegenwoordigd. Eenvoudig en snel. Niet dat ik nooit fouten schrijf, integendeel zelfs... |
Citaat:
Een moderne maatschappij kan eigenlijk niks doen met niet-geletterden,zeker niet in een tijdperk dat we zelfs individuele prei-planten al van kodes voorzien en we onze afval moeten scheiden volgens een "lastenboek" van een paar bladzijden dik ;-) |
amai
Citaat:
|
Uit wteenhscapeplijk odnreozek is gebleekn dat het neit blagnjrik is in wlke vlogrorde je de lterets zet, zlonag de eserte en de ltasate lteetr maar jsiut saatn.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be