![]() |
hoe lang heb jij te leven ??
jouw persoonlijke doodsklok reken maar uit
en hoe lang hebben jullie te leven ik tot maart 2068 |
Sunday, February 9, 2059, niet slecht voor een roker zoals ik.
|
Friday, November 3, 2056, en ik rook niet. :-(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wednesday, February 1, 2062
Dan ben ik net geen 74... |
31 januari, 2058
Ik zit dus nog niet in de helft :cheer: |
Citaat:
:mrgreen: |
Ik wil de pret niet drukken, maar het progje geeft elke keer dat je de berekening vraagt een ander rsultaat, ONDANKS gelijke gegevensinvoer........
|
Citaat:
|
Citaat:
|
30 mei 2053. Ik word dus 73...
|
???? Vrijdag 29 mei 2054!!! Dan ben ik 85 verdomme!!! (geboren 1968)
Dat is niet correct want volgens mijn eigen berekeningen, heb ik nog zo'n 2.751,35 kilometer te goed... Let wel, op mijn eigen berekeningen zit een foutmarge van 4 procent (zoals voor elke geloofwaardige peiling). Correctie... Ik vergat 'roker' in te geven en nu staat er: Vrijdag 24 mei 2056!!! Ok, dan zie ik me verplicht de intensiteit van mijn roken op te drijven omdat ik hierdoor jaren langer leef!!! |
Citaat:
:roll: |
Friday, November 4, 2061.
|
Het ergste van al is dat dat progje er voor de meesten nog niet zo ver naast zal zitten. :-) Het is waarschijnlijk gebaseerd op de standaard afwijkingen van het gemiddelde stefteleeftijd.
|
19 juli 2040.
|
26 augustus 2064 !!!
Ziet ernaar uit dat ik er hier véél ga overleven. Allez, ge zijt allemaal alvast uitgenodigd op m'n 100ste verjaardagsfeestje. Eén flesje champagne zal wel volstaan zeker? |
Citaat:
Sterfdatum: 19 oktober 2064.. allez, ik zal er ten minste nog kunnen zijn op uw begrafenis. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be