![]() |
Benzine prijs zakt niet?
De benzineprijs is in nagenoeg 1,5 week met 18% gedaald. Maar dat merken we blijkbaar niet aan de pomp. Ik zie nauwelijks een prijsdaling 8O
Een vat ruwe olie komt van 78 USD en zit nu rond 63 USD. Is dit te wijten aan het belastingskliksysteem van Verafstoot? |
Geduld, men is momenteel de stijgingen naar 78$ nog aan het verwerken.
|
Ga op een stoel staan dan is de prijs gezakt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vandaag, dezelfde dag dat gij dit post? Dat de benzineprijs vandaag gedaald is. Ik diskuteer niet graag met mensen die maar uit hun nek kletsen. |
Citaat:
|
Amerikanen hebben een enorme oliebron(ader) gevonden, westerse landen zullen dan niet meer zoveel afhanklijk zijn v/h midden-oosten misschien zal dit ook een invloed bij ons hebben:| .
Alhoewel alternatieve brandstoffen toch de toekomst zijn denk ik. |
Een slechte zaak dat de prijs gehandhaafd blijft; hij zou beter wat duurder worden. Ik denk niet dat de meesten de benzine te duur vinden,aan hun rijgedrag te merken.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook de woningen die moeten opgewarmt worden, de scholen, de bedrijven, de serre's en doe zo maar voort. Allen rekenen dat op hun beurt weer door naar de consument, u en ik dus. |
Citaat:
|
Benzine en diesel is geen stookolie
U beweerd toch niet dat u met diesel uw huis verwarmd?
Citaat:
|
Citaat:
|
Het wil niet zeggen dat de benzine duurder wordt dat je je niet kunt verplaatsen. Door het rijgedrag van de meesten verbruiken ze 20 procent meer benzine dan noodzakelijk. 4x4 rijden in België, welke debiel komt op zulk idée? Veel mensen rijden in auto's die veel te groot en te zwaar zijn en die de mensen niet nodig hebben en waardoor dat ze veel verbruiken
Citaat:
|
blond
Ik had het over benzine en benzine doe je enkel in je auto
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De kleine man zie je ook wel als een bezetene door de straten racen.
U vindt de gezondheid van de mensen niet belangrijk? u vindt niet dat luchtvervuiling een probleem is. Een tank verbruikt vlug 60 liter alleen om te starten. Hoe zwaarder, hoger en breder een voertuig is des te meer het verbruikt. Maar natuurlijk zou men de tax op dergelijke voertuigen zeer sterk moet opdrijven. Dat is ook een goed voorstel. Citaat:
|
ja, ja, ja, ja maar, maar, maar, maar;-) in het oorspronkelijke bericht, het bericht waar dit onderwerp trouwens mee begonnen is, ging over de benzineprijzen en daarmee bedoelde de auteur zeker zowel benzine als diesel mee. Zoals de meeste mensen het woord benzine gebruiken ipv de algemene term "brandstof". Maar kom, het is 2:15h in de morgen...
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be