Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Gemeenteraadsverkiezingen 2006 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=131)
-   -   BRON & DECOORNE het Brugs alternatief... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=58864)

Brugge Veilig en Leefbaar 10 september 2006 18:57

BRON & DECOORNE het Brugs alternatief...

Derde stad van Vlaanderen !

De BRugse ONafhankelijken, BRugge ANDers en DECOORNE bieden de Brugse kiezer een gezond alternatief voor het geldverslindernde beleid van de CD&V en SPA onder leiding van Matrick Poenaert, de man met de 17 betaalde mandaten.
BRON & DECOORNE diende volle lijsten in met 47 kandidaten voor de gemeente en 20 voor de provincie.
Wie niet waagt niet wint, ook wel wie niet waagt blijft maagd ... :-P

Supe®Staaf 10 september 2006 19:12

Veel succes gewenst.

Brugge Veilig en Leefbaar 10 september 2006 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 1972024)
Veel succes gewenst.

Merci, het was een vreselijke pak werk.
De taak is nu volbracht, niets hoeft echter... bijna 60 verlang ik meer en meer naar de rust. De kiezer beslist echter... ;-)

bartje 10 september 2006 20:00

Hoeveel stemmen moet jullie zo ongeveer halen om één zetel binnen te drijven?
Wrsch moet het dan ook niet makkelijk zijn om in Brugge op te boksen tegen alle traditionele partijen?

Knuppel 10 september 2006 20:03

Vergeet vooral Ruben Cottenjé niet met de bub.

Brugge Veilig en Leefbaar 10 september 2006 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje (Bericht 1972150)
Hoeveel stemmen moet jullie zo ongeveer halen om één zetel binnen te drijven?
Wrsch moet het dan ook niet makkelijk zijn om in Brugge op te boksen tegen alle traditionele partijen?

Tsja, ongeveer 2900, op 80.000 kiezer. Het ondemocratische systeem Imperiali speelt parten. Zonder financiële middelen en met een uiterst negatieve pers niet gemakkelijk.
Bovendien zijn er voorafgaand een vijftal politieke debatten. Nergens mogen wij in het panel, ondanks de volledige lijsten. Onder druk van Moenaert die schrik heeft van de vuile dossiers die ik aankaartte. Het VB daarentegen is wel uitgenodigd, ook aan tafel bij hem thuis (met Focus TV). :roll:

Knuppel 10 september 2006 20:19

Citaat:

Nergens mogen wij in het panel, ondanks de volledige lijsten. Onder druk van Moenaert die schrik heeft van de vuile dossiers die ik aankaartte. Het VB daarentegen is wel uitgenodigd, ook aan tafel bij hem thuis (met Focus TV).
Foei!
Dat komt neer op het doorbreken van het cordon en dat m�*g niet.

BUB 10 september 2006 22:11

Vlaams-Belgisch

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 1972156)
Vergeet vooral Ruben Cottenjé niet met de bub.

Ongeveer 2900 stemmen zal de eerste zetel kosten. Misschien haalt de BUB én Bron-Decoorne wel dat vereiste aantal samen. BUB en Bron-Decoorne worden samen overal uitgesloten en dat vindt Lucien Decoorne jammer, maar hij liet zich wel door zijn Vlaams-Nationalistische achterban terugfluiten om Cottenjé de Dauphin uit Bron te gooien. Belgen uitgesloten uit Bron.
Nu komt BUB met een wel onvolledige maar sterke lijst op voor de gemeente en provincie in Brugge.
Wie kent als Bruggeling niet één van volgende BUB-mensen:
1) Ruben Cottenjé (gewezen nationaal Jong-VLD voorzitter)
2) Seçil Tarhan (Belgisch-Turkse charme)
3) Marie-Jean Vandecaesbeek (Lou van de Schoare)
4) Willy Retsin (doctor Retsin van het Lucifernum)
5) Jean Janssens de Bisthoven (kleinzoon van provinciegouverneur, Léon baron Janssens de Bisthoven)
Deze Brugsche Utgeloaten Blaffers worden ook overal geweerd, maar zullen duidelijk en origineel van zich laten horen...Ruben en je sterk, kleurrijk en excentriek team...ALLE SUCCES !

Knuppel 10 september 2006 22:35

Citaat:

BUB en Bron-Decoorne worden samen overal uitgesloten
Citaat:

Het VB daarentegen is wel uitgenodigd, ook aan tafel bij hem thuis (met Focus TV).
Wat hebben jullie toch maar op jullie kerfstok dat julie nog meer worden uitgesloten dan het VB?

BUB 10 september 2006 22:37

vertel het ons

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 1972651)
Wat hebben jullie toch maar op jullie kerfstok dat julie nog meer worden uitgesloten dan het VB?

Het VB heeft ondertussen 1.000.000 kiezers achter zich en wij beginnen net...en de VRT luistert alleen naar partijen die een nationaal nummer hebben ook voor de gemeenteverkizingen...snapt U die democratische handelingen ?

Brugge Veilig en Leefbaar 10 september 2006 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 1972651)

Zou het niet kunnen dat het Blok al ingekapseld zit in het systeem ? :-P
In Brugge heeft het establishment er in elk geval geen schrik van, ze stemmen alles mee. Maar in hun pamfletten (de indoctrinatie) liegen ze dat het knettert, ze stelen zelfs andermans tussenkomsten.
O ja, een paar dagen geleden zat een VB- volksvertegenwoordiger op enkele stoelen afstand, op dezelfde rij van onze dierbare prins Filip... :lol:

instromaniac 10 september 2006 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BUB (Bericht 1972579)
Ongeveer 2900 stemmen zal de eerste zetel kosten. Misschien haalt de BUB én Bron-Decoorne wel dat vereiste aantal samen. BUB en Bron-Decoorne worden samen overal uitgesloten en dat vindt Lucien Decoorne jammer, maar hij liet zich wel door zijn Vlaams-Nationalistische achterban terugfluiten om Cottenjé de Dauphin uit Bron te gooien. Belgen uitgesloten uit Bron.
Nu komt BUB met een wel onvolledige maar sterke lijst op voor de gemeente en provincie in Brugge.
5) Jean Janssens de Bisthoven (kleinzoon van provinciegouverneur, Léon baron Janssens de Bisthoven)
Deze Brugsche Utgeloaten Blaffers worden ook overal geweerd, maar zullen duidelijk en origineel van zich laten horen...Ruben en je sterk, kleurrijk en excentriek team...ALLE SUCCES !

Ik ben (welliswaar een halve) Bruggeling en ik heb nog nooit van die mensen gehoord. Allé behalve van de dolfijn natuurlijk, dankzij politics.
Begin maar wat te plakken en te bussen want ik heb nog niet veel gezien. Met die adelijke titels en ander elitair gedoe moet ge toch wel aan centjes geraken om een paar afichekes te plakken zeker?

Jong N-VA'er 11 september 2006 02:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar (Bericht 1972718)
In Brugge heeft het establishment er in elk geval geen schrik van, ze stemmen alles mee. Maar in hun pamfletten (de indoctrinatie) liegen ze dat het knettert, ze stelen zelfs andermans tussenkomsten.
O ja, een paar dagen geleden zat een VB- volksvertegenwoordiger op enkele stoelen afstand, op dezelfde rij van onze dierbare prins Filip... :lol:

WIE? IK WIL EEN NAAM!:-D

Knuppel 11 september 2006 06:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar (Bericht 1972718)
In Brugge heeft het establishment er in elk geval geen schrik van, ze stemmen alles mee.

Geef eens een voorbeeld van dat 'alles'.

Citaat:

Maar in hun pamfletten (de indoctrinatie) liegen ze dat het knettert, ze stelen zelfs andermans tussenkomsten.
Voorbeelden? Namen?

Citaat:

In de senaat zitten ook koningskinderen. Om maar te zeggen dat 'op dezelfde rij als naast de Flippe zitten' niet altijd met vrije keuze te maken heeft. Ik ken zelfs een Vlaams-nationalist die de Vlaamse reisvergoeding voor de Flippe mee goedkeurde, en die kon wél kiezen.

Soit, ik zal deze keer de Brugse uitslagen van de verkiezingen eens extra in de gaten houden. Als het allemaal waar is wat je hierboven beweert zal het VB zeker kletsen krijgen, en zowel jouw partij en deze van de bub als sterren stijgen aan het politieke firmament. Uiteindelijk hebben jullie het voordeel dat nieuwe borstels altijd beter vegen, hé?

Brugge Veilig en Leefbaar 11 september 2006 07:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er (Bericht 1973109)
WIE? IK WIL EEN NAAM!:-D

Tante non Agnes Bruyninckx... ;-)

vl_pieter 16 september 2006 15:40

hoe zit het met jullie opinie rond jeugdbeleid in de brugse binnenstad. en met de toeristen , want brugge begint stillaan een bokrijk voor toeristen te worden. ben zelf ook bruggeling op cd&v stem ik zeker niet ( hekel aan moenaert ), voorlopig ging mij voorkeur uit naar nva , maar die hangen vast met cd&v dacht ik. dus overtuig mij.

solidarnosc 16 september 2006 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vl_pieter (Bericht 1992988)
hoe zit het met jullie opinie rond jeugdbeleid in de brugse binnenstad. en met de toeristen , want brugge begint stillaan een bokrijk voor toeristen te worden. ben zelf ook bruggeling op cd&v stem ik zeker niet ( hekel aan moenaert ), voorlopig ging mij voorkeur uit naar nva , maar die hangen vast met cd&v dacht ik. dus overtuig mij.

In Bokrijk worden de figuranten tenminste nog betaald. ;-)

Den Ardennees 16 september 2006 18:18

Ben je niet gefrustreerd dat de VRT niet bij jou kwam aankloppen voor hun nieuwsitem over afscheuringen van het VB, Lucien? :twisted:

voicelesscharlie 16 september 2006 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BUB (Bericht 1972579)

Allé,alle Brugse kaka op één hoop.
Vergadering aan de heilige bloedkapel.;-)

Jan Meuleman 16 september 2006 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie (Bericht 1993565)
Allé,alle Brugse kaka op één hoop.
Vergadering aan de heilige bloedkapel.;-)

Niet alle Brugse kaka. De helft maar want Lucien Decoorne staat niet op het lijstje.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be