![]() |
Blood and Honour is pro islam
En niet zo'n klein beetje ook
Citaat:
De wereld is niet zo zwart-wit als bepaalde mensen ons willen laten geloven, extreem links en neo-nazi's, 1 pot nat, de nazi's haten Joden zoveel dat ze bondgenoten zien in moslims en links haat Israel zoveel dat ze ook! bondgenoten zien in moslims! neo-nazi's, links, moslims, 1 pot natte ellende. |
idd wat ik al jaar en dag zeg...A.Hitler kreeg ook steun uit de islamwereld.
|
Citaat:
Oh en ook dit nog: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: De dingen die je hier leest.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: |
zoiets zullen ze er nooit bij vertellen op tv
|
We hebben het hier toch over het zelfde Blood and Honour dat tegen het vreemdelingenstemrecht, toetreding van Turkije en de europese grondwet gaat protesteren he?Hetzelfde soort facisten dat al jaren tegen het linkse communisme vecht?:lol:
Ook linkse thema's zeker? :lol: Waarom hier nog in discussie meegaan eigenlijk? Je graaft alleen maar je eigen put als je nu zelfs zo ver durft te gaan dat neo-nazi's extreem links zijn. :lol: |
Beste Kay-Gell schreef :
Citaat:
Relevantie ? Wel KG, mijn groot-oom, Predator VII, was sedert 1943 bevelhebber van een zéér geheime nazibasis in het zuiden van het Arabische Schiereiland ... Zijn zoon, Standartenführer Predator VIIbis, is de huidige bevelhebber. Hun specialiteit : produktie van zonnebrillen ... :-D :-D |
B&H pro moslim?
Lap, daar kunnen we dus ook al geen lid meer van worden:-P |
het grootste stuk van den tekst ging erover dat ze beter niet integreerden omdat ze dan gemakkelijker naar hun land van afkomst konden gestuurd worden. zo links lijkt me dat toch niet hoor
|
allez zenne rien ne va plus
skinnies pro islam? ik denk het niet |
Citaat:
Goede raad: lees de tekst eens en probeer te begrijpen wat er staat. Schrik niet. Succes. En wat je dierenpartij betreft: ga je op een kieken, een koe of een varken stemmen? |
allemaal de schuld van de kapitalisten...
Citaat:
Dat we maar rap iets in de plaats van petroleum kunnen gebruiken, eens dat we dat stinkend goedje niet meer nodig hebben , interesseert het niemand geen kat meer wat er zich in het middenoosten afspeelt.Dan hebben die ook geen geld meer om oorlog te voeren, dan kunnen ze alle moslims naar hun lande(en) van herkomst terugsturen, en dan stemt hier niemand niet meer voor ultra-rechtsen. 'T zal wel niet voor morgen zijn, de petrol-lobby's verdienen meer en meer naargelang er meer oorlogen, burgeroorlogen en andere onlusten zijn in die olie-producerende landen. Moest ik in hun plaats zijn, zou ik nog wat ...olie op het vuur gaan werpen ginder.En moest ik dan ook nog wapen producent-handelaar zijn, dan is het helemaal de jackpot.Mankeren enkel de banken nog, waar ik al het verdiende geld kan oppotten, zodat het interest opbrengt.Maar moesten dan ook die banken nog van mij zijn...dan was ik de meester van de wereld... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit moet u aanvaarden, zelfs als het u geen plezier doet: het is zo. |
Citaat:
Ik heb de openingspost nu 3 x na elkaar gelezen, en nog zie ik het niet. Vandaar deze roep om hulp... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Indien wel, dan begrijp ik waarom, ondanks Laurette Onkelinckx' bezorgdheid, men geen link kan vinden tussen de aangehouden neo-nazi's en het Belang. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be