![]() |
Hoe, waar VB feest?
Naar het schijnt was er gisteren een spetterende VB happening. 6000 man aanwezig. In HBVL géén enkel woord hierover. In HLN enkel een kaderke van 5 op 5 cm (maar wel op de tweede pagina eens deze keer).
Als men een betogingske houdt tegen racisme van 200 man ocharm dan kunnen de pagina's niet groot genoeg gevuld zijn. Meneer Donckier gaat alvast 6 gazetten minder verkopen per week aan mij zolang er geen degelijk objectief nieuws te verwachten is. BAH wat een kutmedia; ik ben eens benieuwd als men ook gaat zwijgen over 0110 :twisted: |
Citaat:
Begin vorig jaar kregen de sukkelaars nog geen 500 man bijeen voor een betoging in Linkebeek. De meeste van de deelnemers waren dan nog skinheads.:-) |
Citaat:
|
hoe erg men het ook kan vinden - ook in de standaard is sprake van "6000 jonge en oude sympathisanten". De waarheid kent zijn rechten.. en dat geldt ook waar het het VB betreft. Ik probeer op dat vlak consequent te zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op vtm ook geen woord erover. Nu ja, niet wakker van liggen. 8 oktober wenkt. Kijk al uit naar die verzuurde smoelwerken en groene lachjes.
|
De sneer van Dewinter naar de aanwezige pers zal blijkbaar in het verkeerde keelgat geschoten zijn toen hij aanhaalde dat ze eender waar op eender welke politieke bijeenkomst in vlaanderen zoveel volk al hadden gezien.
|
Citaat:
|
De zogenaamde "rode" VRT heeft ook "de 24 uur van Vlaams Belang" in het nieuws laten zien hoor.
|
Citaat:
Ik was erbij en heb geen enkel skinhead gezien. Iets wat jij niet kan zeggen van een betoging van B-plus. Maar blijf gerust je hardnekkige leugens spuien, Hans. Je geloofwaardigheid als voorzitter van de bub en Brussels advokaat kan jij toch allang niet meer verliezen. |
Citaat:
|
Mij goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien refereerde van Maerlant hiernaar:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De overige blubbers zaten op de Brusselse ring vast in de file. :rofl: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be