Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Hoe, waar VB feest? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=58988)

Gorefest 11 september 2006 17:56

Hoe, waar VB feest?

Naar het schijnt was er gisteren een spetterende VB happening. 6000 man aanwezig. In HBVL géén enkel woord hierover. In HLN enkel een kaderke van 5 op 5 cm (maar wel op de tweede pagina eens deze keer).
Als men een betogingske houdt tegen racisme van 200 man ocharm dan kunnen de pagina's niet groot genoeg gevuld zijn.
Meneer Donckier gaat alvast 6 gazetten minder verkopen per week aan mij zolang er geen degelijk objectief nieuws te verwachten is. BAH wat een kutmedia; ik ben eens benieuwd als men ook gaat zwijgen over 0110 :twisted:

Hans1 11 september 2006 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest (Bericht 1975143)
Naar het schijnt was er gisteren een spetterende VB happening. 6000 man aanwezig. In HBVL géén enkel woord hierover. In HLN enkel een kaderke van 5 op 5 cm (maar wel op de tweede pagina eens deze keer).
Als men een betogingske houdt tegen racisme van 200 man ocharm dan kunnen de pagina's niet groot genoeg gevuld zijn.
Meneer Donckier gaat alvast 6 gazetten minder verkopen per week aan mij zolang er geen degelijk objectief nieuws te verwachten is. BAH wat een kutmedia; ik ben eens benieuwd als men ook gaat zwijgen over 0110 :twisted:

Weer leuk gedroomd vannacht?:lol:

Begin vorig jaar kregen de sukkelaars nog geen 500 man bijeen voor een betoging in Linkebeek. De meeste van de deelnemers waren dan nog skinheads.:-)

vulpes 11 september 2006 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 1975203)

'k meende deze ochtend in het Nieuwsblad een artikel dienaangaande te hebben gezien. Als ik me goed herinner stond het 'gezin' centraal.

vulpes 11 september 2006 18:27

hoe erg men het ook kan vinden - ook in de standaard is sprake van "6000 jonge en oude sympathisanten". De waarheid kent zijn rechten.. en dat geldt ook waar het het VB betreft. Ik probeer op dat vlak consequent te zijn.

Gorefest 11 september 2006 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vulpes (Bericht 1975242)
hoe erg men het ook kan vinden - ook in de standaard is sprake van "6000 jonge en oude sympathisanten". De waarheid kent zijn rechten.. en dat geldt ook waar het het VB betreft. Ik probeer op dat vlak consequent te zijn.

Tja zoveel kranten koop ik nu ook weer niet; blijkbaar vind alleen HBVL het dusver niet de moeite om er over te schrijven ;-)

van Maerlant 11 september 2006 19:08

Citaat:

Begin vorig jaar kregen de sukkelaars nog geen 500 man bijeen voor een betoging in Linkebeek. De meeste van de deelnemers waren dan nog skinheads.:-)

U kreeg nog geen 20 man tesamen met de nationale feestdag van 2005, m'n vogeltje.

Riksken 11 september 2006 19:17

Op vtm ook geen woord erover. Nu ja, niet wakker van liggen. 8 oktober wenkt. Kijk al uit naar die verzuurde smoelwerken en groene lachjes.

Riksken 11 september 2006 19:20

De sneer van Dewinter naar de aanwezige pers zal blijkbaar in het verkeerde keelgat geschoten zijn toen hij aanhaalde dat ze eender waar op eender welke politieke bijeenkomst in vlaanderen zoveel volk al hadden gezien.

Reza 11 september 2006 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest (Bericht 1975143)

Lang leve HBVL !!!

Uh-Huh 12 september 2006 00:19

De zogenaamde "rode" VRT heeft ook "de 24 uur van Vlaams Belang" in het nieuws laten zien hoor.

Knuppel 12 september 2006 06:42

Citaat:

Je bedoelt toch de toegelaten FDF-betoging IN Linkebeek en niet de verboden Vlaamse die buiten werd gehouden?

Ik was erbij en heb geen enkel skinhead gezien. Iets wat jij niet kan zeggen van een betoging van B-plus.

Maar blijf gerust je hardnekkige leugens spuien, Hans. Je geloofwaardigheid als voorzitter van de bub en Brussels advokaat kan jij toch allang niet meer verliezen.

Knuppel 12 september 2006 06:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reza (Bericht 1975778)
Lang leve HBVL !!!

De hofdame uit de raad van bestuur van Concentra die door le roi tot barones werd geschopt na de 'reorganisatie' bij HBVL zal blij zijn met je steun....

Reza 12 september 2006 09:23

Mij goed.

genehunter 12 september 2006 09:41

Citaat:

U kreeg nog geen 20 man tesamen met de nationale feestdag van 2005, m'n vogeltje.
:rofl:

Patriot! 12 september 2006 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 1975414)

Er was inderdaad slechts 750.000 man aanwezig op de festiviteiten. :cry:

vulpes 12 september 2006 13:15

misschien refereerde van Maerlant hiernaar:

Citaat:

Uiteraard was 2005 niet enkel een jaar van kommer en kwel. België heeft al deze crisissen doorstaan, tot spijt van beide splitsgrage en egocentrische kampen. De Belgen hebben zich het sterkst getoont. Het was namelijk ook een feestjaar, 175 jaar België werd gevierd - evenals het nutteloze 25-jarig federalisme - vele evenementen lokten samen miljoenen Belgen de straat op. Ook kleinere evenementjes konden op sympathie rekenen, denken we maar aan de Stomme van Portici, die op het Muntplein werd herdacht, in bijzijn van vijftig personen...

Misschien lijkt vijftig niet veel, echter, gezien de organisator BUB was, was de media-aandacht afwezig, of wat dacht u?

http://www.cedricvloemans.be/2006_1.php

Jong N-VA'er 12 september 2006 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest (Bericht 1975328)
Tja zoveel kranten koop ik nu ook weer niet; blijkbaar vind alleen HBVL het dusver niet de moeite om er over te schrijven ;-)

Antwerpen ligt dan ook niet in LIMBURG;-)

Jong N-VA'er 12 september 2006 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 1976556)
Je bedoelt toch de toegelaten FDF-betoging IN Linkebeek en niet de verboden Vlaamse die buiten werd gehouden?

Ik was erbij en heb geen enkel skinhead gezien. Iets wat jij niet kan zeggen van een betoging van B-plus.

Maar blijf gerust je hardnekkige leugens spuien, Hans. Je geloofwaardigheid als voorzitter van de bub en Brussels advokaat kan jij toch allang niet meer verliezen.

Die is hij al kwijt!:lol:

garfield 12 september 2006 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1977652)
Er was inderdaad slechts 750.000 man aanwezig op de festiviteiten. :cry:

Sinds wanneer is de défilé een organisatie van de BUB ???

vercetti 12 september 2006 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 1975414)

Maar dat was dan ook de schuld van het VlaemSSch Nationalistisch Complot. ;)
De overige blubbers zaten op de Brusselse ring vast in de file. :rofl:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be