![]() |
Waalse concert organisator boycot monopolie Clear Channel
Stevige internationale artiesten blijven voortaan weg uit de concertzaal van het Luikse Soundstation van Fabric Lamproye. Met zijn concertorganisatie start de man een boycot tegen het monopolie van de Amerikaanse reus Clear Channel, die in België onder andere Rock Werchter & Pukkel Pop heeft ingeplamd. << ik neem een enorm risico >> beseft Lamproye. Maar ik moet deze beslissing nemen. Ik wil niet langer meedraain in hun systeem. En dat ik daarvoor riskeer geen bekende koppen meer te strikken voor concerten neem ik er graag bij. Dan zoek ik men heil maar in het kleinere, alternatieve circuit. Bron: Het Laatste Nieuws van 17september. |
Pukkelpop is niet van CC.
|
Citaat:
|
Ik doe uit kapitalistische overwegingen mee met deze boycot, monopolies zijn contra-productief.
|
Citaat:
|
Ne vriend & DJ heeft effe uitgelegd wat Clear Channel zoal heeft, pretty impresive 8O :
Citaat:
|
Nogmaals, Pukkelpop is een organisatie van de Humanistische Jongeren, niét van CCE. Ze werken samen voor de boekingen, meer niet.
|
Citaat:
En als CCE zegt jullie kunnen kiezen uit die & die & die groepen dan kan je er donder op zeggen dat dezen & geen andere groepen er zullen staan. Staat natuurlijk los van de organisatie, het gaat over de groepen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be