Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Gemiddeld 1 groepsverkrachting per week in Brussel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=59023)

Morghodius 11 september 2006 22:09

Gemiddeld 1 groepsverkrachting per week in Brussel

Citaat:
Citaat:

... Dat willen we wel geloven. Zo’n onwaarschijnlijke gebeurtenissen hebben een heel hoog “man bijt hond”- gehalte. Zeldzame en uitzonderlijke gebeurtenissen bieden altijd meer gespreksstof dan de gewone misdaden die in Brussel schering en inslag zijn. De groepsverkrachtingen van de Black Demolition Gang of van andere allochtone jongerenbenden bijvoorbeeld. Gemiddeld wordt er elke week zo’n groepsverkrachting aangegeven bij de politie. En dat zijn dan alleen nog maar de slachtoffers die aangifte durven doen… Er zit natuurlijk ook niet veel gespreksstof meer in de drugdelicten, aanrandingen, inbraken, roofovervallen en autodiefstallen die gepleegd worden door ‘kansarme jongeren’, die gefrustreerd zijn geraakt door ‘discriminatie’, ‘achteruitstelling’ en ‘racisme’. Tja, dat gebeurt zo vaak dat zelfs de parketten het niet meer kunnen bijhouden. Maar we gaan daar niet verder over doorbomen. Misschien is sarcasme op Razia’s planeet wel onbekend. Of zelfs strafbaar?

Bron + volledige artikel: http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=0&id=2282

Girard 11 september 2006 22:44

Dat ze eens die mannen oppakken en wanneer ze hier illegaal zijn, het land uit zetten !

Deels door zulke feiten worden de Belgen onverdraagzaam!

carlgustaaf 11 september 2006 23:38

plegers van groepsverkrachtingen? Kastratie, en daarna aan de galg, op de Grote markt.Zal rap gedaan zijn...

Uh-Huh 11 september 2006 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius (Bericht 1976061)

Bron + volledige artikel: http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=0&id=2282

Wat een bron! Het artikel is gewoon pure propaganda voor naïeve, simpele zielen. Het waarheidsgehalte schat ik op maximum 1%.

solidarnosc 11 september 2006 23:50

Als het waar is dan moet er uiteraard hard worden ingegrepen.

UFSIA 12 september 2006 00:38

Citaat:

Wat een bron! Het artikel is gewoon pure propaganda voor naïeve, simpele zielen. Het waarheidsgehalte schat ik op maximum 1%.
Is het waar of niet ?

Zijn er nog andere bronnen die dit stellen ? waar halen zij de mosterd van ?

Internaut 12 september 2006 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Girard (Bericht 1976168)
Dat ze eens die mannen oppakken en wanneer ze hier illegaal zijn, het land uit zetten !

Deels door zulke feiten worden de Belgen onverdraagzaam!

zelfs als ze niet illegaal zijn zouden ze na een crimineel feit zoals deze het land uitgezet dienen te worden.

Vorenus 12 september 2006 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA (Bericht 1976345)
Is het waar of niet ?

Zijn er nog andere bronnen die dit stellen ? waar halen zij de mosterd van ?

http://jsp.vlaamsparlement.be/docs/h...g%20brussel%22

Pagina 5 linksonderaan

Citaat:

recente cijfers 86 jeugdbendes tellen met in totaal. 1.027 leden, waarvan de helft minderjarigen. Elke. week is er in Brussel een groepsverkrachting. Dat ...

Uh-Huh 12 september 2006 01:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 1976362)
link

Pagina 5 linksonderaan

Het is toch waar dan. Maar op de VB-site probeert men wat die allochtoonse zegt te minimaliseren en dat vond ik een beetje verdacht.

Ok, dit is inderdaad shockerend:
Citaat:

Die groepsverkrachtingen gebeuren volgens de krant zeer vaak door minderjarigen van slechts 12 jaar oud.

Nierika 12 september 2006 01:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 1976365)
Het is toch waar dan. Maar op de VB-site probeert men wat die allochtoonse zegt te minimaliseren en dat vond ik een beetje verdacht.

Ik vind hetgeen ze zegt (allé, als ze het tenminste op die manier gezegd heeft hé) gewoon hilarisch.

Kom nou, zo'n voorgekauwde zever.

Daar wordt dan onder allochtonen over gepraat...

Uh-Huh 12 september 2006 01:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 1976391)
Ik vind hetgeen ze zegt (allé, als ze het tenminste op die manier gezegd heeft hé) gewoon hilarisch.

Kom nou, zo'n voorgekauwde zever.

Daar wordt dan onder allochtonen over gepraat...

Nou ja, ik ga niet beweren dat ze liegt maar waarschijnlijk overdrijft ze wel. Net zoals dat het VB overdijft met verkrachtingen door de black demolition gang e.a. Want volgens de officiële bron gaat het meestal om minderjarigen en zelfs 12-jarigen?!

TomT 12 september 2006 01:26

Dat er goedgelovige mensen hier op het forum zitten is zeker, dat heb ik in de topic "Thermiet gebruikt om WTC te laten imploderen" al mogen ontdekken.

Ik geloof er in ieder geval geen snars van.

TomT 12 september 2006 01:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 1976392)
Nou ja, ik ga niet beweren dat ze liegt maar waarschijnlijk overdrijft ze wel. Net zoals dat het VB overdijft met verkrachtingen door de black demolition gang e.a. Want volgens de officiële bron gaat het meestal om minderjarigen en zelfs 12-jarigen?!

Officiële bron??? Men heeft het hier over "de krant", is dat uw officiële bron?

Vorenus 12 september 2006 01:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomT (Bericht 1976399)
Dat er goedgelovige mensen hier op het forum zitten is zeker, dat heb ik in de topic "Thermiet gebruikt om WTC te laten imploderen" al mogen ontdekken.

Zelfs een commisie van het Vlaams parlement niet ?

http://jsp.vlaamsparlement.be/docs/handelingen_commissies/2001-2002/c0m023.pdf#search=%22cijfers%20groepsverkrachting% 20brussel%22

Pagina 5 linksonderaan

Citaat:

recente cijfers 86 jeugdbendes tellen met in totaal. 1.027 leden, waarvan de helft minderjarigen. Elke. week is er in Brussel een groepsverkrachting. Dat ...

TomT 12 september 2006 01:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 1976406)

Als een commisie van het Vlaams parlement zijn cijfers uit de krant gaat halen i.p.v. bij het parket zelf geloof ik het niet hoor.

Nierika 12 september 2006 01:51

Citaat:

Tja, in Nederland is het toch ook een fenomeen dat steeds meer slachtoffers maakt. Het gaat er ook telkens om hele jonge gasten. Als ik me trouwens niet vergis, ben er vrijwle zeker van) is er enkele maanden geleden in het journaal een item geweest over twee gastjes van zelfs nog geen twaalf (allo of auto, don't know, doesn't matter) die een ander hadden verkracht in een Waalse lagere school.

Heftruck 12 september 2006 01:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomT (Bericht 1976399)

Ja he, al die goodgelovige mensen die de officiële versie blijven geloven. :mrgreen:

Herr Flick 12 september 2006 07:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 1976251)
plegers van groepsverkrachtingen? Kastratie, en daarna aan de galg, op de Grote markt.Zal rap gedaan zijn...

Ik ben meer voor radbraken, doet meer zeer, ... (ge moogt ook het showellement daar niet van vergeten... :twisted: )

Herr Flick 12 september 2006 07:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 1976261)

Al was het er maar eentje per maand, ... het zal uw dochter maar zijn hé

Anna List 12 september 2006 07:16

Citaat:

en denk jij nu echt dat dat dan minder erg is ?!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be