![]() |
Ik verzamel wapens en bommen...
...en ik praat een beetje over het vermoorden van mensen, maar hey! ik ben geen terrorist hoor!
Zijn er nog mensen met zo'n hobby's hier? :-D |
Citaat:
|
:lol:
|
zo opende onlangs iemand een item over serial killers geloof ik ... veel mensen lezen daar graag over / bekijken daar graag films over ... moet de politie die nu allemaal in 't oog gaan houden ?
|
Verhandel je die wapens ook? Schrijf je in je vrije tijd opeisingsbrieven? Hou je geheime militaire trainingen?
|
Ik maak home-made semtex.
Op biologische wijze. |
Waneer ik ruzie heb met mijn buur* dan schiet ik een paar mortier-granaten af in zijn tuin.
Verlede week heeft hij* te veel lawaai gemaakt en toen heb ik besloten een preemtive strike uit te voeren. Na een week van intens bombarderen woont de buurman en zijn familie in zijn tuinhuisje. Ik snap niet waarom die zo kwaad kijken, volgens mij voeren ze iets in hun schild. |
Citaat:
|
Ik plan een gasaanval in de Brusselse metro.
Maar eerst ga ik goed Mexicaans eten! ;) |
Citaat:
|
Naar het schijnt hebben ze kapitein Haddock ook al opgepakt, had iets met bommen en granaten te maken.
|
En de échte terroristen zoals bv ... hmmm... effe denken... ja, Ferieh Erdal, die beschuldigd is van een ECHTE bomlegging die kan lekker gaan lopen...
In Molenbeek lopen er nog zo'n wannabe terroristjes, maar ipv kaal rond te hossen lopen ze met baarden en boerka's... In naam van onze democratie zijn we deze aan het vernietigen.. |
Citaat:
(Ze noemt Fehriye, trouwens, SriLagadad). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- Terroristische aanslagen met op afstand bediende bommen. - Gebruik van nucleaire, chemische en biochemische wapens. - Uitvoeren van gerichte executies. - Bombarderen van burgerdoelwitten. - Martelen van tegenstanders. Zowel eigen doelen, als private contracten. |
Citaat:
:twisted: :twisted: :twisted: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be