![]() |
De ambiance in de SPa blijft duren; nu dient Brussels SPa voorzitter Werner Daems klacht in tegen gewezen Brussels SPa minister Robert Delathouwer wegens laster en eerroof.
Werner Daems zou betrokken zijn bij inbraken en bedreigingen tegen Delathouwer. Die Werner Daem is trouwens actief in de privémilitie AFF, dus hij zal wel iets afweten van geweld !!! Ook in Mechelen is het boel; de "oude garde" zou achter de onthullingen van Tessamani zitten, en zo Stevaert een hak willen zetten. Wat kan het leven mooi zijn... :lol: :lol: :lol: :wink: |
Niet toevallig is die lafaard van een Daems weer betrokken partij! Die Werner Daems was (is?) voorzitter van de Brusselse Antifa (extreem-linkse geweldenaars) en schoot als voorzitter van de MIVB zijn eigen metropolitie-mensen in de rug, toen ze hadden opgetreden tegen mak*kken. Daems beschuldigde zijn eigen personeel MEE, samen met de andere linkse honden, van... "racisme"!!! :roll:
|
Citaat:
:P |
Citaat:
Delathouwer was geen minister maar staatssecretaris. En de Mechelse heet Temsamani. De rest zal ongetwijfeld volledig kloppen. :) |
Mensen, wat doet het er allemaal toe ?
Blijven jullie zich echt ontladen in kleinzielige achtergrondgevechten zonder enig nut voor de maatschappij of is er kans dat jullie toch ooit eens de ogen openen ? Kijk naar 2010 : pensioenen worden onbetaalbaar. De hel breekt los. De passieven (gepensionneerden) bereiken de volstrekte meerderheid (in getalle, in kamer en senaat). Zij eisen steeds meer. En de actieve 'jonge' generatie moet verder en harder bloeden. En dan komt ge hier lepelen over volstrekt onzinnige schermutselingen binnen één partij. Onnozele pipo's. (ik herhaal slechts de woorden van één van jullie grote separatistsche smaakmakers. De na te apen aap van dienst dus) |
Citaat:
|
Citaat:
Zouden we opendoen of niet. :lol: |
Citaat:
|
In naam van Guderian
Doe open die poort..... Vrij naar een oud lied .. :wink: |
Citaat:
(Kortom, als ze aan mijn voordeur kloppen, zijn ze dom. Als ze aan mijn achterdeur proberen te bellen, nog dommer.) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be