Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Moslims steken paus in brand (https://forum.politics.be/showthread.php?t=59636)

Ploertendoder 15 september 2006 18:36

Moslims steken paus in brand

In Jammu in India staken de moslims de paus in brand. In de vorm van een pop weliswaar maar toch?

Hier vind je het filmpje van de paus in de fik gezet door de moslimbroeders en zusters: http://www.cnn.com/2006/WORLD/europe...lam/index.html

In Turkije roepen de moslims op om de paus in Istambul te vermoorden.

Als potentieel toekomstig moslim zou ik nu graag willen weten of jullie dit erg vinden of niet.

Zouden jullie het leuk vinden als de leider van het achterlijke christelijke geloof zou in brand gestoken of de keel overgesneden? Graag een antwoord?

Apocalyps 15 september 2006 19:08

Ik hoop dat deze paus nog lang leeft. Niemand kan de Kath. kerk sneller ontmantelen als een aarts-conservatief.

ElFlamencoLoco 15 september 2006 19:27

Het in brand steken van poppen is écht geen wereldnieuws. Ook hier te lande sneuvelen er al eens poppen in een rumoerige betoging; ook betogingen door en voor niet-moslims.

Kortom: het lijkt wel komkommertijd. Niks interessanters te melden?

Ploertendoder 15 september 2006 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ElFlamencoLoco (Bericht 1990646)
Het in brand steken van poppen is écht geen wereldnieuws. Ook hier te lande sneuvelen er al eens poppen in een rumoerige betoging; ook betogingen door en voor niet-moslims.

Kortom: het lijkt wel komkommertijd. Niks interessanters te melden?

Waarom zie je het dan op alle wereldzenders?

Apocalyps 15 september 2006 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder (Bericht 1990715)
Waarom zie je het dan op alle wereldzenders?

Kijkcijfers?

Ploertendoder 15 september 2006 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps (Bericht 1990749)
Kijkcijfers?

(Watch other Muslims burn the pope in effigy -- 1:41)

http://www.cnn.com/2006/WORLD/europe...lam/index.html

http://news.bbc.co.uk/2/hi/in_pictures/5349604.stm

liberalist_NL 15 september 2006 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder (Bericht 1990526)
In Jammu in India staken de moslims de paus in brand. In de vorm van een pop weliswaar maar toch?

Hier vind je het filmpje van de paus in de fik gezet door de moslimbroeders en zusters: http://www.cnn.com/2006/WORLD/europe...lam/index.html

Als potentieel toekomstig moslim zou ik nu graag willen weten of jullie dit erg vinden of niet.

Zouden jullie het leuk vinden als de leider van het achterlijke christelijke geloof zou in brand gestoken of de keel overgesneden? Graag een antwoord?

Moorden voor wat voor reden dan ook is verwerpelijk. Als potentieel moslim is dat één van de dingen die je moet weten.

Ploertendoder 15 september 2006 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 1990815)
Moorden voor wat voor reden dan ook is verwerpelijk. Als potentieel moslim is dat één van de dingen die je moet weten.

In de Koran staat nochtans "het was niet gij die doodde, maar Allah die doodde", en "er zullen onder u zijn die niet houden van vechten. Maar soms kan iets goed voor u zijn als gij vindt dat het slecht is en soms kan iets slecht voor u zijn als gij vindt dat het goed is".

En dan staat er in de nobele Qur'aan die Allah via de engel aan Mohammed geopenbaard heeft steeds bij 'en Allah weet het best' en 'Allah is alwetend' en dergelijke.

liberalist_NL 15 september 2006 20:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder (Bericht 1990851)
In de Koran staat nochtans "het was niet gij die doodde, maar Allah die doodde", en "er zullen onder u zijn die niet houden van vechten. Maar soms kan iets goed voor u zijn als gij vindt dat het slecht is en soms kan iets slecht voor u zijn als gij vindt dat het goed is".

En dan staat er in de nobele Qur'aan die Allah via de engel aan Mohammed geopenbaard heeft steeds bij 'en Allah weet het best' en 'Allah is alwetend' en dergelijke.

Dus nu bevestig je eigenlijk het beeld wat de meeste mensen hebben van de Islam: een geweldadige godsdienst. Jullie zijn vredelievend zolang het jullie uitkomt. Bovendien zijn er tal van manieren waarop je deze zinnen kan interpreteren.

Mijn interpretatie: Alleen Allah beslist over wie dood gaat en wie blijft leven. Je kan namelijk niet weten of het goed of slecht is het leven van iemand te beroven, voor je zelf of voor een ander.

Jong N-VA'er 16 september 2006 00:57

Moord is een brug te ver, maar ik wens geen enkele geestelijke leider meer te zien.

Esperanza 16 september 2006 07:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er (Bericht 1991481)
Moord is een brug te ver, maar ik wens geen enkele geestelijke leider meer te zien.

Een wereld zonder godsdiensten en het eraan gekoppeld krankzinnig en weerzinwekkend fanatisme... Iets om naar uit te kijken maar onze generatie zal het helaas niet meer meemaken.

Dave Brocatus 16 september 2006 07:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 1991731)
Een wereld zonder godsdiensten en het eraan gekoppeld krankzinnig en weerzinwekkend fanatisme... Iets om naar uit te kijken maar onze generatie zal het helaas niet meer meemaken.

Dat u niets moet weten van krankzinnig en weerzinwekkend fanatisme, begrijp ik. En ik vermoed dat u evengoed een afkeer hebt van niet-godsdienstig fanatisme.

Maar waarom vindt u een wereld zonder godsdiensten iets om naar uit te kijken?

Ploertendoder 16 september 2006 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er (Bericht 1991481)

Zal een wens blijven.

Cynicus 16 september 2006 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza (Bericht 1991731)

Inderdaad. Godsdienst = zotsdienst.

Cynicus 16 september 2006 08:20

Citaat:

Die islamieten laten weer eens hun ware gelaat zien. De steeds massalere aanwezigheid van islamieten in Europa is een uiterst zorgwekkende ontwikkeling.

Ploertendoder 16 september 2006 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps (Bericht 1990595)
Ik hoop dat deze paus nog lang leeft. Niemand kan de Kath. kerk sneller ontmantelen als een aarts-conservatief.

Ik durf daaraan twijfelen. De paus zegt nu hardop zaken die Pim Fortuyn en Theo Van Gogh en vroeger ook partijen als Vlaams Blok zegden, maar nu niet meer kunnen zeggen of van de democratische partijen enkel nog maar stilletjes mogen denken.

Ik vrees voor den Benoit Seize, dat zijn dagen, net als die van Pim en Theo geteld zijn. De democraten en broeders en zusters zitten waarschijnlijk nu reeds rond de tafel een opruimscenario uit te werken, zodat de ware godsdienst uiteindelijk geheel de wereld zal kunnen domineren.

filosoof 16 september 2006 10:10

Citaat:

Als potentieel toekomstig moslim

Moeders mooiste wil zich bekeren tot de islam:rofl:
Overigens ben ik van mening dat om consequent te blijven met zijn pseudo een zeker iemand dringend zichzelf onderhanden zou moeten nemen.

filosoof 16 september 2006 10:11

Ach, Ben Laden l of Ben Oit XVl...

liberalist_NL 16 september 2006 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder (Bericht 1991795)
Ik durf daaraan twijfelen. De paus zegt nu hardop zaken die Pim Fortuyn en Theo Van Gogh en vroeger ook partijen als Vlaams Blok zegden, maar nu niet meer kunnen zeggen of van de democratische partijen enkel nog maar stilletjes mogen denken.

Ik vrees voor den Benoit Seize, dat zijn dagen, net als die van Pim en Theo geteld zijn. De democraten en broeders en zusters zitten waarschijnlijk nu reeds rond de tafel een opruimscenario uit te werken, zodat de ware godsdienst uiteindelijk geheel de wereld zal kunnen domineren.

Voor de 3e keer op dit forum: PIM IS GEDOOD DOOR EEN MILIEUACTIVIST!

Ploertendoder 16 september 2006 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 1992409)
Voor de 3e keer op dit forum: PIM IS GEDOOD DOOR EEN MILIEUACTIVIST!

Jij hebt het over degene die de trekker overhaalde. Zonder de democratische parijen van Nederland en hun machinaties was er echter nooit het klimaat geschapen waarin die moord had kunnen plaatsvinden.

De democratische partijen van Nederland hebben ervoor gezorgd dat Pim kon opgeruimd worden. Zonder hen was dat gewoon onmogelijk geweest.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be