![]() |
Communautaire paus bezoekt strijkdienst voor seuten
Communautaire paus bezoekt strijkdienst voor seuten
Pimperzele – Op vrijdag 15 september bezocht de nieuwe communautaire paus de strijkdienst voor seuten. Deze strijkdienst werd in het kader van een gemeentelijk tewerkstellingsprogramma, waar Groen! zware druk voor had gezet, opgericht. Ondanks de heftige regenval en de vallende eieren van de verlate paasklokken dit jaar slaagde de paus, vergezeld van zijn nuntius, erin om ongehavend de veilige haven van het PWA-strijkhok te bereiken. De enigszins bestofte en verfomfaaide pauselijke kleren werden na een wasbeurt met de nieuwste stoomstrijkbouten bewerkt tot een plooibaar geheel. “Nog nooit waren de plooien in mijn kleedje zo scherp”, zo sprak de paus. “Kijk maar, ik heb me eraan gesneden”. De Fabeltjeskrant - zaterdag 16 september 2006. |
Citaat:
Who's Who???? |
Citaat:
|
Citaat:
waar blijf je het toch vandaan halen ;-) |
Seutes
Idd bokkenrijder,De burgerij heeft weer haar diensten.Straks haar lijfeigen?
|
Citaat:
Het verrichten van 'herendiensten', nog zo'n middeleeuwse praktijk, vind je nu terug in de vorm van 'klussen voor PWA-cheques'. |
Citaat:
|
Tja... :-)
Laat ons het werken afschaffen... dan zijn er geen armen en/of lijfeigenen meer...;-) |
CHIPIE snapt er weer alles van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die vijftig procent belasting op je brutoinkomen hangt tegenwoordig ook maar ervan af, of je een voldoende hoog netto-inkomen hebt, dat je rijk maakt. Klagende rijkaards kunnen altijd terecht bij het CGKR... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met hetzelfde waarschijnlijke resultaat als het invoeren van het betalen van belastingen op basis van vrijwilligheid. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be