![]() |
Woont M.Demesmaeker wel in Halle ???
Hij zegt van wel, anderen dan weer niet. Iemand liegt..............Wie ??
http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...er/index.shtml |
Zijn al die vreemdelingen waar de sossen de nodige papparassen in orde voor gebracht hebben om als niet belg te mogen stemmen voor de gemeenteraad wel stemgerechtigt?
Veeg eerst eens voor uw eigen deur. |
Citaat:
Het "rondparachuteren" van politieke corifeen in gebieden waar de partij niet "voldoende" dekking denkt te hebben is op lange termijn storend.Tenslotte mag van een politicus verwacht worden dat hij of zij de lokale bevolking vertegenwoordigd,en niet het hoofdkwartier..... Een goeie politicus heeft,denk ik toch,eerst een lange opmars via het lokale verenigingsleven gemaakt ,of is of was aanwezig in "de maatschappij". Dat is iets anders dan even de BMW op de parking van het gemeentehuis te komen zetten om zich in te schrijven ten gemeente op een appartementsadresje waar men "woont" tot na de "woon kontrole" door de lokale "agent de police " |
Citaat:
Het lijkt me overigens toch niet moeilijk om uit te maken of eiamnd daadwerkelijk ergens woont? Een nog ergere manier van manipulatie vind ik nu dat men mentaal gehandicapten gaat "uitleggen" hoe ze moeten stemmen en vooral voor wie ze moeten stemmen(uiteraard onder het mom van informeren over de verschillende partijen). De sossen in gent... |
Iemand zou al X aantal jaar in een gemeente moeten wonen voor hij kan opkomen voor de gemeenteraadsverkiezingen. Er zijn mensen die pas een jaar ergens wonen en al voor de gemeenteraad gaan. Op een jaar ken je me dunkt niet echt je bevolking en het reilen en zeilen van je gemeente en de knelpunten enzo.
|
Ik ken via via iemand uit Halle en zij zegt dat die mensen van U Gezond Verstand 'rare kwieten' zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar pitje zich toch zorgen om maakt. Misschien beter eens in de privewinkel van een niet nader genoemde burgemeester van een niet nader genoemde stad A bemoeien. Naar het schijnt is daar iets niet qua goedehuisvader imago pitje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
serieus nu; Als partijen wensen dat "lokale verkiezingen","lokale resulaten" opbrengen dan is het domste wat ze kunnen doen dat geschuif met "beroemdheden op overschot" of "ex-ministers op zoek naar een doel in het leven"..... U zult het zien,in al die eerder landelijke gemeenten en kleinere steden waar de lijsten niet "vervuild" zijn met federale politici zullen de krachtsverhoudingen niet biezonder meer wijzigen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be