![]() |
Benedictus Imperator Maximus
Moet Benedictus XVI de leiding van Europa in handen nemen?
Het is duidelijk dat Benedictus na de gebeurtenissen van de laatste dagen zich ontpopt heeft tot de enige Europese leider die naam waardig. Een man met doorzicht, visie, strategisch en tactisch geniaal. Aangezien Europa een zekere "kritische massa" van onbestuurbaarheid bereikt heeft, wat zich uit in anarchistische en perverse toestanden zoals het quasi totaal ontbreken van een rechtsstaat, legalisering van de illegaliteit, beloning van criminaliteit, geïnstitutionaliseerde desintegratie, bange politie, dictatoriale democratie, etc... ... zou het daarom niet beter zijn om -in een overgangsperiode weliswaar- een keizer voor het leven aan te stellen met de juiste visie en geestesingesteldheid om Europa op een veilige manier van de ene historische periode naar de andere te brengen? Met andere woorden, wat vinden jullie van de instelling van een uniek keizersambt met Benedictus als Keizer, Imperator et Pontifex Maximus van Europa? |
|
Benedictus heeft trouwens in zijn jeugd de goede nationalistische leerschool doorlopen.
Mits voldoende militaire ondersteuning kan de Kerk opnieuw de traditionele cultuur van Europa terugbrengen. Dit moet gebeuren via een samengang van nationaal solidarisme en conservatief katholicisme. De vaak zionistische rechts-liberale neocons die zichzelf ook vaak katholiek noemen als een Beliën en een Colen, kunnen hun waarden absoluut niet opleggen, omdat zij een neoliberaal systeem verdedigen met zo weinig mogelijk staat en zoveel mogelijk vrijheid. Het enige wat Colen kan doen tegen de decadentie is een opgestoken vingertje de lucht in steken, waarbij de grote progressieve massa met haar lacht. In een katholiek nationaal solidaristisch regime met voldoende militaire slagkracht, kunnen we de traditionele normen en waarden echt opleggen. 8-) |
Hierboven, staat de grootste onzin, die ik ooit gelezen heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoedanook, op enkele dagen tijd heeft Benedictus de harten veroverd van zowat gans extreem rechts in Europa.
|
ALLES VOOR VLAEN'DREN - VLAEN'DREN VOOR KRISTUS !
De dag dat je, Vlaanderen en Christus, juist kan schrijven, zal ik met belangstelling, jouw visie over, Christelijke waarden lezen, Max4Westland. Ik durf beweren dat ik Vlaamser ben dan jij en met jouw visie over minderheden en allochtonen, Christelijker ook. |
Citaat:
Het probleem is dat de 'uitspraken' van de Paus kan leiden tot 'grotere' problemen onder de bevolking. Maar het was gedurfd en cool! |
Citaat:
Over hoe het vroeger geschreven werd, moeten we niet zeveren. Dat is lang geleden. Schrijf, op school tijdens een dictee, Vlaen'dren en je bent gebuisd. |
Inzake satanisme word de fundamentalistishe islam in snelheid genomen door het fundamentalistische katholiscisme .
link : www.bloggen.be/hetrijkvanhetkwaad . |
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaa :D
onalfabeet ... europa leiden?? = einde der tijde hij moet eerst een beetje over geschiedenis, politiek gaan lezen .. :) maar ik vind zijn laatste komedie in Duitsland leuk, en ben blij .. |
Citaat:
Wat zou hij dan over geschiedenis moeten gaan lezen, trouwens op enkele dagen tijd zowat geheel extreem rechts in Europa aan je kant krijgen, het is niet niks als politieke prestatie. |
Citaat:
|
Citaat:
ja, zijn komedie in Duitsland laat mij duidelijk zien dat hij een tegenstrijdige man is .. ik moet kapot lachen als ik die moslims zie demonsteren, waarom ??!! hij sprak over 'verstand' terwijl hij niet eens weet waar hij het over heeft, maar goed ik begrijp hem goed.. hij wordt geconfrenteerd met verschillende uitdagingen: ernerzijds de ondergang van zijn kerk en haar functie binnen de europese samenleving en anderzijds de verspreiding van de islam omdat da een logische, duidelijke, eenvoudige en simpele geloof is. zo iets is om te lachen en niet om te betogen :-D :lol: ik zei dat ie een 'onalfabeet ' is .. mag ik dat niet zeggen ? als je over IC's begint te praten terwijl je er geen bal van snapt wat dat is en enzo .. je hebt er niets over Integreated Circuits gelezen enzo .. ja?? :roll: dus duidelijk waarom ?? hij zei gisteren of eergisteren dat hij niets verkeerd bedoelt, en hij hoopt dat de moslims hem goed gaan begrijpen (trouwens ik heb hem wel goed begrepen, en ik heb echt kapot gelachen :D) en dat hij gewoon uit een boek heeft geciteerd (14de eeuw) .... :D hahhahah :lol: :lol: ah mijnheer Paus, citeer jij wat jij niet begrijpt ?? :lol: Met vriendelijke groett Yahya |
Citaat:
Ik zou zeggen met de Indiërs : kom in een volgend leven nog eens terug. Alhoewel ik denk dat jij samen met de meeste moslims wel meer dan 10 levens nodig hebben om tot het inzichtniveau op te stijgen van de doorsnee christen. |
jij mag dat gerust denken hoor ..
ik sta er niet tegen :D :D :D |
![]() Simple as that... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be