![]() |
Wie is de meest fascistische politicus van 't land?
|
Margriet Hermans :evil:
|
Citaat:
|
Hij staat niet in de poll: Hans1. :lol:
|
Ik mis in deze poll een advocaat uit het Brusselse en een would-be-historicus uit het Leuvense die nogal lacherig doen over mensen met lagere beroepen dan de hunne die het wagen in de politiek te gaan.
Wat waren hun namen ook weer? Ze zaten in dezelfde partij dacht ik... |
Geert Bourgeois en Philip Roose :lol:
|
Een heel domme pol vind ik dit. En ik mis ook nog wel iemand. Zet er dan tenminste 1 persoon van elke partij in.[/list]
|
Het fascisme is ook een bestuursvorm voor controlefreaks. De staat moet alles van het handelen tot het denken beheersen en de "stouten" worden zwaar gestraft.
Enkele methoden om dit te doen: - politieke tegenstanders de mond snoeren - critici bedreigen - journalistiek nagenoeg aan banden leggen - (inofficiële) propagandaminister benoemen - critici uitlachen als "verzuurden" - verkiezingsuitslagen vervalsen (kiesdrempel) - valse informatie verspreiden - weigeren te debatteren met critici - grondwet en wetten aanpassen uitsluitend met het doel politieke tegenstanders uit te schakelen Tiens, wie zou ik toch bedoelen :roll: ? Wie het antwoord weet, krijgt een gratis partijkaart. |
Guy Verhofstadt.
Neen, bedankt voor de partaaikaart. :wink: Ik verkies politiek dakloos en vrij te blijven. :D |
Citaat:
vraag dan: de meest gedreven ofzo.. bart somers lijkt mij gedreven |
Citaat:
|
bij uwe pol hebt ge Karel degucht vergeten.
|
Citaat:
|
Waar staat Patrick Janssens, en de goeie ouwe Abou Kaka...
|
Citaat:
|
Kan men eens geen pol openen met de vraag wie de meest zielige figuur is op dit forum ?
:roll: |
Citaat:
Maar de gedachten zijn vrij. :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ward Beysen krijgt (terecht) veel stemmen. Voor wie niet weet wie Daniel Feret is: http://www.frontnational.be/president.html
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be