![]() |
CDenV'er wil excuses van de Paus...
Saïd Mdacouchi van de Antwerpse moskeeën en moslimverenigingen vindt alvast dat het Vaticaan verder moet gaan dan alleen betreuren wat is gezegd. Korom hiju wil excuses.
Het opmerkelijke is dat hij ook als lijstduwer( met van peel) fungeert op de cdenv lijst in A'pen. Erg christelijk zal hij wel niet zijn... |
Citaat:
|
Tja je moet weten dan van Rompuy en co tijdens de cartoonrel ook de kant vand e moslims kozen en respect vroegen voor de islam. Allicht daarmee dat zulke figuren naar de CDenV gaan.
|
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar blijkbaar hebben sommige moslims niet zo'n goed geheugen. |
Over heel de wereld zijn ze juist de citaten die de paus gebruikte aan het bevestigen..
Moslims mogen de wereld in brand steken en nonnen en priesters vermoorden. maar één scheef woord over hun sekte en ze dreigen met aanslagen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ze godverdomme deze paus zijn gal laten uitspuwen (freedom of speech) ik kan mij geen betere paus wensen.
|
|
Citaat:
|
En nu geeft de Ratzie nog toe aan dat gespuis ook, ... door te zeggen dat hij het diep betreurd...
Wat heeft hij verdoeme verkeerd gezegd ? hij citeerde alleen maar iemand die het kon weten hé, ... Byzantzium werd enkele jaren later kompleet onder de voet gelopen door de godsdienst van het zwaard... Ratzie, ik dacht dat ge ne paus met ballen waart, ... niet dus, al even, Tsjeef als al die andere tsjeeven. |
Citaat:
Heeft CD&V dan zo weinig kandidaten (of bekwame kandidaten) dat ze een moslim op hun lijst moeten zetten ? Het ergste van al is dat ze hun eigen "baas", de paus, gaan op wijzen zijn excuses aan te bieden aan de moslimsgemeenschap. Wat heeft de paus trouwens verkeerd gezegd ? Was dat niet de waarheid ? Waarom moet hij dan zijn excuses aanbieden. Als dat zo verder gaat, moet men na elke zin die men uitspreekt, zijn excuses aanbieden, want iedereen zal wel iets hebben dat hem niet aan staat. Ja, ja, waar is de oude moraal van de CVP ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be