![]() |
ik hou van belgicisten
|
|
|
goeie vraag, dat verwondert me eigenlijk ook. Het zijn allemaal centrum-rechtse belgisch-nationalistische minipartijtjes die de grote Eendracht prediken... gaat het om ego's van de partijleiders, of zijn er wezenlijke meningsverschillen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik ga daar niet op antwoorden. Maken jullie zelf maar ruzie.
|
Citaat:
Waar staat de BUB op ethisch vlak ? Hoe denkt de BUB anders over bv de Vlaktaks, de zone 30, het defensie-budget, ontwikkelingssamenwerking, het generatiepact? |
Je weet dat de BUB weigert standpunten in te nemen over ethische thema's, over het overige kan u meerdere teksten terugvinden op de site.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het verleden heeft duidelijk gemaakt dat dit niet werkt. Happart heeft dit weekend nog fors uitgehaald naar de Vlamingen. |
En dan? Die man is gek en vertegenwoordigt niemand. Negeer happart maar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eerlijk, zie jij de Franstaligen al Nederlands leren? waarom opeens nu wel? want ik hoop toch dat dat een voorwaarde is? dat zowel Franstaligen als Nederlandstaligen 2-talig worden? Vele Franstaligen vinden het Nederlands minderwaardig, dat is gewoon een feit. al meerdere discussies gehad met Franstaligen daarover. "ja, maar wat betekent Nederlands in de wereld? niets toch, maar het Frans! dat is een wereldtaal!". terwijl ze vergeten dat het Nederlands de taal is van hun eigen landgenoten en van hun belangrijkste handelspartner. en dat het Frans maar de 17 wereldtaal is. |
Citaat:
Verder is het meer dan ooit nodig voor Franstaligen om Nederlands te leren, daar Vlaanderen de grootste afzetmarkt is voor Wallonië (en andersom ook) en wij ondertussen allemaal Nederlands spreken. ;-) Ook in Brussel wordt het Nederlands almaar belangrijker, en de Franstaligen weten het: kijk maar naar de enorme toestroom van Franstalige kinderen in Nederlandstalige scholen! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be