![]() |
Ik ben hier exact van 1 augustus 2002 en heb sinds die tijd hier 3000 soms zinnige, soms onzinnigge postingen gedaan. Nu ben ik ook minister :D. Het is eens iets anders.
Mijn vraag is? En dan is dat vooral naar de mensen bedoelt waarmee ik veel discussieer, hoe ben ik verlopen volgens jouw? spuig maar kritiek, hoe meer hoe liever hé :D |
Kan ik geen rustig jobke krijgen op uw ministerie? :D
|
Citaat:
|
Jou is niet gelijk aan jouw,
net zoals u niet gelijk is aan uw. Jou is een aanwijzend voornaamwoord, jouw is een bezittelijk voornaamwoord. Het is dus "weet ik iets geschikt voor jou" en niet hetgeen u hierboven schreef. Ik weet het, zeuren over taalfouten (behalve dt-fouten) is onnozel, maar ik lees die dingen gewoon TE veel. En trop is trop. :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kleeg daal indeltijd selieus klop vool, als ik zoiets schleef. |
Og, zech, foor di baar klijn vautjes...
|
Citaat:
|
Citaat:
Females: here I come! 8) |
Citaat:
[/b] |
ge loopt achter Tacitus.
|
Citaat:
wa vé een boelken es mè da ie seg! |
Citaat:
|
Je verliep goed als het u een troost kan zijn.
Volhouden. |
Citaat:
|
Als die registratiedatum tevens de houdbaarheidsdatum is dan is die inderdaad verlopen. Maar op de vraag hoe je geëvolueerd bent, dan weet ik toch wel dat je een van de mensen bent die ten minste de moeite doet om zich eens in een andere ideologie te verplaatsen, en die komen hier niet zo vaak meer voor.
Jezus, "je verplaatsen in een ander", klinkt als een mid-veertiger in zijn penopauze die drastisch omschakelt van de feel-young-hamburgers naar het herbronings-macrobiotisch eten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be